slechtste make up merken.

ik wou ff weten welke merken jullie slecht en goed vinden. zelf vind ik miss sporty,2b,casuelle, etos eigen merk en de hema slecht! en catrice ,Loreal, bourjois en essence vind ik goed

Wild & more is het slechtste make-up merk ever!

Ik ben het niet helemaal met je eens.
Van Essence vind ik de kwaliteit niet altijd goed (nagellak bijv.), maar die van de HEMA wel.
Voor de rest houd ik het meestal op mijn vaste merken, dus echt héle slechte ben ik nog niet tegengekomen. Mijn favo’s: Rimmel. L’Oreal, HEMA, Maybelline en Bourjois.

wild 'n wet
catrice (bij een bepaalde dingen)

vind je hema en etos slecht,
ik vind die juist heel erg fijn naast de ‘standaard’ merken.
weet eigenlijk geen slechte merken

Kindermake-up is slecht xD
Maar dat gebruik je sowieso al niet meer, dusja…
Echt slechte merken ken ik niet xD

xx

Rimmel

van die make-up die bij een tijdschrift zit, bij Girlz! en Fancy enzo… :stuck_out_tongue:
maar qua merk uhm… ja ik weet eigelijk geen slecht merk
ik vind essence en etos en catrice en hema enzo best wel goed

Wet 'n wild ofzo, en esscence nagellak; VERSCHIKKELIJK!

Essence oogpotlood… als mijn ogen tranen prikt dat :'p

wet’n wild bedoel je. xD

ik vind claire’s slecht.
Kuss

essence… Vond het eerst leuk, maar sinds ik spul van gosh heb is dat toch écht slecht. Catrice ligt het er écht aan wat je koopt. Bij de hema zelfde geval.

Wild & more is echt hele slechte make-up. Voor de rest bepaalde dingen van Catrice, maar niet alles.

Wild & more is echt zeker weten het allerslechtste :'d

Ik vind essence slecht

Edit: Ohja en Miss sporty…

Alles wat op dieren getest is ;p

bij HEMA ligt het er maar net aan welk product je hebt. oogpotloden zijn daar bv. slecht, maar nagellak is juist niet slecht.

weet iemand een goed oogpotlood die lang blijft zitten en niet vlekt (zwart) ?

Catrice(behalve één mascara) Essence, Hema, Rimmel, Maybelline.

essence vind ik niks, bourjois is ook niet mijn ding ( vooral die oogschaduw’s zijn bagger )
rimmel daarintegen vind ik wel fijn :slightly_smiling_face: en maybelline ook. dat zijn eigelijk mijn standarts.