Hallooo,
Ik heb gister de meest awkward first kiss ever gehad, het faalde echt heel erg. We zaten een tijdje aan het water wat te praten en na een tijdje daar gezeten te hebben besloten we naar zijn huis te gaan om even wat te drinken enz. Net toen we weggingen bij het water begon hij me te zoenen, en ik was helemaal in shock ofzo want het ging vreselijk$ tanden botsten beetje en ik had geen idee hoe het moest enzo, ik schaamde me dood (hij is wel heel lief, dus hij zei dat het niks uitmaakte en dat het volgende x wel goed zou komen (: ), dus heeft iemand tips haha?
Hoe was jullie eerste kus?
Thankyouuu,
Gewoon rustig blijven, want zo moeilijk is het helemaal niet!
Mijn eerste kus was… Nuja, niet goed denk ik. Die man had nog een kauwgom in zijn mond. :’)
Bij mij dacht ik van ik doe doe jou wel na en het ging redelijk. Onze tanden botste ook 1x keer maar als je de volgende keer aan denkt dan gebeurd het niet meer. Tja wat kan je doen oefening baard kunst.
Mijn eerste kus was net zo stuntelig, ik wilde hem namelijk een knuffel geven omdat ik nog nooit een jongen had geknuffeld en hij zei zo ‘nee’ en toen zoende hij me … ik was in shock haha En toen ik voor het eerst de French kiss met hem deed beet ik op zijn tong Maar het komt vanzelf wel goed de eerst keer is het apart maar daarna gaat het vanzelf.
Mijn eerste tong zoen schrok ik ook van! En had geeeen idee wat ik moest doen maar nu gaat het stukken beter! ^^
komt echt goeed! (:
Oefening baart kunst
Gewoon lekker op hem oefenen. Misschien gaan de eerste paar keren met een lach, maar het komt vanzelf wel goed. Blijf open na elkaar en praat erover. Een slechte zoen hoeft echt geen ramp te zijn. Alleen op het moment een beetje jammer natuurlijk. Het kan ook zijn dat het gewoon niet goed ging vanwege de zenuwen en het onverwachte moment. Doe het een keer wanneer jullie er allebei op voorbereid zijn dan gaat het vast een stuk beter mijn eerste zoen was ook rampzalig pas 2 jaar later heb ik weer eens gezoend met een jongen hahah xD
Zoals je aan de reacties ziet, je bent dus niet de enigste met een awkward eerste kus
mijn 1e kus was ook erg awkward
ik hijgte heel erg
heeel raar
en ik beet op zn lip
en mijn mond was net een zwembad
heel charmant NOT
rustig blijven en gefocust blijven en natuurlijk
genieten
Whoopss, tja beetje rare vraag misschien haha, maar hoe ver moet je met je tong naar binnen$? haha verder dan zijn tanden of i dont know haha? x)
Laat zijn tong anders in jouw mond komen
Hoever? ja ik liet hem dat gewoon doen :’) en het werd vanzelf een beetje tongworstelen zeg maar…
Gewoon oefenen! En praten. Mijn eerste zoen met mijn vriend was rampzalig, maar nu, ruim anderhalf jaar later, zijn we pro’s.
Mijn eerste kus was juist heel schattig en lief haha! Als ik er nu op terug kijk wel wat stuntelig, maar ik vind het alsnog een mooi en lief moment
De mijne was echt vreselijk, ik kon er helemaal niks van en ik schaamde me ook dood. Gewoon even oefenen en na een tijdje gaat het vast veel beter! Zo was het bij mij ook. :’)
oefening baart kunst, en je moet gewoon ontspannen en hem zegmaar nadoen en dan komt het wel goed. maar dat vond ik de eerste keer ook heel moeilijk haha
Dat filmpje :’)
Mijn eerste zoen was ook vreselijk maar de 2e keer gaat het echt beter hoor!
Oké mijn eerste kus was echt een ramp.
We waren met 8 vriendinnen op vakantie op stap. Ik was echt ontzettend dronken want ik had 7 schotjes op en daarna nog 3 glazen mix drank en ik kan daar echt helemaal niet tegen want normaal drink ik niet zoveel (dit was omdat m’n vriendin jarig was, we kregen allemaal gratis shotjes). Die jongen pakte me vast om m’n middel en ik stond naast hem zegmaar. En toen opeens stond ik met hem te kussen, maar ik had eigenlijk helemaal niet gezien hoe hij eruit zag. Maar de volgende dag zag ik hem weer en gelukkig was hij niet lelijk
En bij was langer dat ik, wat ik wel leuk vind maar wat niet heel erg hielp bij het kussen haha
Verschrikkelijk… Ineens de tong erin, ik schrok me rot!
Na een paar keer beterde het wel.