slechts een dag wordt uitgegeven!

lieve meiden,
mijn verhaal, slechts een dag, wordt uitgegeven!
ik heb het een tijdje geleden geschreven en op girlscene gezet. Ik heb hele leuke reacties gekregen, daarom heb ik het opgestuurd naar een uitgever. Toen ik heerlijk in Italië op vakantie was, werd ik op een ochtend gebeld dat het wordt uitgegeven! :grinning:
Daar was ik superblij mee natuurlijik!
het komt niet echt in de boekwinkel te liggen. maar je kan het vanaf negegn oktober bestellen via internet op de website www.boekscout.nl, of je kunt het via de boekwinkel bestellen.
De titel is dus slechts een dag, en ik heet Charlotte Perrick.
Ik wil de mensen die mijn verhaal hebben gelezen en er positieve reacties op hebben gegeven graag bedanken!
Hopelijk bestellen jullie het allemaal:D
Vanaf 9 Oktober is het verkrijgbaar!
Xxx(L)

waaw gefeliciteerd :grinning:

Wat leuk voor je, gefeliciteerd ! =D

Gefeliciteerd! Volgens mij heb ik ook een stukje ervan gelezen, maar dat houd ik nooit vol op de computer :stuck_out_tongue:

Wauw,
Iedereen verhalen blijven posten dus :grinning: haha.

Gefeliciteerd :slightly_smiling_face:

WOUW!
Cool!

Heeft iemand een link naar het topic :flushed:

maar ga je die nu sluiten vanwege je boek? Of mogen we nog wel wat lezen (a) ?

zó , super, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!

Oh, wat leuk!
Gefeliciteerd :grinning:

Ik zou in ieder geval het einde weg halen als ik jou -topicstarter- was… gnagna :smirk:

wat leuk , congratulations! :dancing_women:

Waaw, gefeliciteerd!
Ik heb het niet gelezen, houd ik niet niet vol op de computer (zoals iemand hierboven al zei), maar toch heel knap van je!

goed zeg gefeliciteerd ;d goede site ook verder! ben benieuwd naar je boek, hoeveel kost het en hoeveel pagina’s en wie maakt dan de illustraties?

Gefeliciteerd!