slechts een bedpartner

Hallo,

Ik heb momenteel een relatie met een lieve vriend, ik zie hem echt graag. Ik heb voor hem wel al wat meer liefjes gehad, maar hij is de eerste met wie ik zo intiem ben geweest. Ik ben wel van plan om bij hem te blijven, we hebben echt een mooie klik en alles gaat goed, dus ik zou niet weten waarom het zou uit kunnen gaan (al kan dat altijd wel natuurlijk, I know). Nu lees ik af en toe wel verhalen van vrouwen die het “spijtig” vinden dat ze maar een bedpartner hebben gehad. Ik vind dat momenteel niet spijtig, we experimenteren veel, dus het is niet saai ofzo. Maar hoe denken jullie hierover?

Hoeveel topics ben jij van plan te openen? Dit is de derde al. Het is niet zo dat er ineens wel mensen klaarzitten in een ander subforum, voor zover ik weet kijken de meeste mensen naar ‘active topics’ en rond deze tijd is het hier niet heel actief. Je hebt toch reacties gehad? En ik snap ook niet zo goed wat je er mee wilt bereiken. Wil je graag mensen hebben die hier spijt van hebben gehad, zodat jij een reden hebt om je relatie uit te maken…?

Nee, ik ben gewoon op zoek naar ervaringen, en ik vond mijn vraag over bedpartners beter in “seks en zo” passen, dus heb ik deze hierin geplaatst en verwijderd uit het vorige topic. Ik heb helemaal geen reden nodig om mijn relatie uit te maken? Integendeel, ik ben heel gelukkig met hem. Maar ik vond het wel eens interessant om het van andere mensen te horen.

Ik denk dat dit heel erg verschilt ook. Als je maar 1 bedpartner gehad hebt kan je denken van goh hoe zou t met een ander zijn, maar zelf heb ik er meerdere gehad en ik zou juist liever hebben dat mijn huidige vriend mijn eerste en enige bedpartner was. Er is dus aan elke situatie wel een minpuntje denk ik :’)

Hey! Het verschilt inderdaad van persoon tot persoon, maar als jij je goed bij hem voelt en je vindt het spannend met hem, waarom zou er dan een probleem zijn? Ik heb ondertussen al twee jaar een vriend en ik vind het nog steeds niet saai geworden :wink:
Liefs Chaye x