Slechte Vriendin!

Vragen waarom ze zo doet.

Ik zou niet eens meer je best doen om nog bevriend met haar te zijn… maar, je kan haar confronteren.

ik zou gewoon goed bevriend raken met de andere meisjes uit je klas zodat je iig iemand hebt als het echt helemaal fout loopt met je vriendin

jouw plaatje is geweldig!

Ben je zeker dat ze het over jou had?
Sowieso, mensen veranderen. Veel meisjes zoals zij maken een bitchperiode door. Laat maar vallen, probeer meiden te vinden die je wel kan vertrouwen.

/

doe alsof het je niets boeit, en dan nog het is toch verleden tijd. maakt niet uit als hij het te weten komt, als hij ernaar vraagt zeg je gewoon, ach dat is verleden tijd. als hij je niet gelooft, je gaat niet dood. als iemand anders iets vraagt van: ben jij op … dat had ik namelijk gehoord. dan zeg je: ja er worden hier wel meer roddels verteld.

uuhm, waarom scheld je haar uit voor vies meelopertje?

lijkt me logisch na zoiets…

ja dat snap ik haha. maar als ze er zo over denkt snap ik gewoon niet wat het probleem is

Ewa ja… ik zou gewoon een gesprek met haar aangaan. Wijs haar er even op dat ze een bitch is. Hopelijk zal ze veranderen na dat gesprek. Zo niet, dan is het over. Echte vrienden zijn zeldzaam.

Gewoon negeren dit is geen echte vriendin.

Gewoon ontkennen.
M’n EX beste vriendin is helemaal hetzelfde geworden.
Behalve die geheimen verklappen (allowel)
Het is en blijft een bitch.

Negeer haar, probeer andere met andere meisjes vriendinnen te raken en lol hebben :slightly_smiling_face:

vragen hoe het nou echt zit
verwateren nieuwe vrienden maken

Gewoon hoeken.
Nee alle advies is al wel gegeven denk ik.