heey iedereen,
ik heb eigelijk een beetje jullie hulp nodig want… het verhaal begint zo,
ik heb een vriendin die het begin van het school jaar echt een lief meisje was we deden veel samen en ik kon ook echt goed met haar opschieten. alleen een paar dagen terug begon ze mij te negeren en ik raakte nogal snel in paniek ( ik pieker nogal vaak ) en ik ben naar der toe gegaan en ik vroeg me af van, ben je soms boos op me? en ze reageerde heel boos en kortaf en zij: eeuhm nee natuurlijk niet en zo… dus ik dacht oke? en nu? ik raakte snel in paniek en ik wist niet bij wie ik kon gaan zitten… dus ik dacht nou ik ga wel even bij andere meiden zitten … en eigenlijk vond ik het echt heel gezellig met hun… totdat mijn vriendin naar me toe kwam en zij : wtf ga jij bij hun zitten… kom… en ik voelde me eigenlijk een soort van hondje… ik voelde me gebruikt en ik denk ik wil dit eigenlijk helemaal niet…!! maar ik durf niet tegen haar in te gaan ik heb totaal geen zelf vertrouwen en ik ben echt bang om gepest te worden of er alleen voor te komen staan… want ik moet ook heel vaak dingen van haar. en dat wil ik niet … maar ik doe het toch om haar te vriend te houden! wat moet ik doen? … ;(