Slechte smaak

Beetje dom probleem, maar ik heb de laatste tijd steeds dat ik een hele nare smaak in m’n mond heb en ik denk dat ik daardoor misschien ook wel uit m’n mond ruik, zeg maar. Het zal denk ik niet er aan liggen dat ik m’n tanden niet poets, want die poets ik ongeveer 3 keer per dag. Daarnaast gebruik ik nu ook al mondspoeling en flos ik regelmatig m’n tanden. Ik heb gehoord dat het ook aan je tong kan liggen, dat daar bacterien zitten, dus poets ik tegenwoordig ook m’n tong. :’)

Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem? haha

Ben je toevallig op dieet? (ketose?)
Of drink je veel koffie?

Nee, ik eet gewoon normaal en drink geen koffie.

Zijn je tanden/kiezen en tandvlees gezond?

Was een maandje geleden nog bij de tandarts en toen was alles prima.
Ik heb zo’n tandenborstel met aan de achterkant zo’n schraap ding. Volgens mij is die daarvoor bedoeld?

Oke, mooi zo. Want daar kun je ook een vieze smaak van in je mond krijgen, als je kies bv. niet gezond is of je tandvlees ontstoken.

Ja dat kun je gebruikn om je tong mee schoon te maken!

Ik heb er geen verstand van, dus geen tip voor de lange termijn.
Maar voor zolang je de slechte adem hebt, zou ik fishermanfriends altijd in je zak hebben zitten. Erg scherp, maar er werkt niets beter tegen een fout smaakje in je mond! Ik stopte die altijd in mn zak als ik ging werken achter de kassa. Kreeg altijd zo’n vieze smaak van dat vele praten en hierdoor voelde t weer helemaal fris haha.

En eet je wel regelmatig? Want het kan ook door honger komen he die vieze smaak.