Slechte reputatie?

Hallo :slightly_smiling_face:

Ik ben bang dat ik een verkeerde indruk heb gewekt bij mijn crush.
Ik leerde hem namelijk kennen op een festival, hij was daar met enkele vrienden van mij.
Jammer genoeg werd ik daar heel erg zat. Ik had op een lege maag wat gemixt en het pakte nogal verkeerd uit. Achteraf had ik veel spijt, maar dan is het natuurlijk al te laat. Sindsdien gingen we met de groep vaak uit en we kwamen goed overeen. Ik was het festivalgedoe al snel vergeten. We hebben ookal een date gehad en alles verliep heel vlot en het was zeer gezellig.
Maar een vriendin van me had hem laatst gezien, en toen ze vroeg hoe het nu zat tussen ons, brak hij het gesprek lacherig af. Op zich niet zo erg, want het is niet echt een type dat zoiets zal toegeven.
Maar zijn beste vriend zei toen tegen mijn vriendin dat hij geschrokken was van mijn gedrag op het festival en dat ik er best slecht uitzag toen…
Nu denk ik echt dat die ene avond alles verpest heeft…

Advies?

Met hem over praten, hem laten weten dat je normaal niet zo bent en dat het gewoon even verkeerd viel.

Inderdaad wat hierboven word gezegd. Dit overkomt (bijna) iedereen weleens dus hij begrijpt het vast wel.

Bewijzen dat je normaal niet zo bent.

Een negatieve indruk blijft sneller hangen dan tien positieve indrukken.
Zorg ervoor dat je je de volgende keren niet zo gedraagt! Ik weet niet of het zo’n goed idee is om het er uitgebreid met hem over te gaan hebben. Dat brengt alleen maar meer gedachtes omhoog

Ja zorg dat je je indruk veranderd en anders zal hij moeten accepteren, iedereen heeft een partyanimal in zich, die van jou is alleen iets te vroeg naar voorschijn gekomen.

Ik zie hem morgenavond waarschijnlijk. Ik zal amper drinken en als het onderwerp toevallig ter sprake valt, zeggen dat ik eigenlijk helemaal niet zo ben.
Is dat oké?

Ja hoor. Zou het gewoon zeggen, kan gebeuren toch?

In vervolg gewoon goed gedragen en laten zien op die manier dat je een heel leuk meisje bent etc. Ik zou het hem niet gaan uitleggen want daardoor zal hij er juist weer aan denken. Maar misschien een keer door een snelle stille hint ofzo, bijvoorbeeld als jullie uitgaan en jullie zijn in een goede bui, een opmerking maken erover ofzo? Zo zou ik het aanpakken :slightly_smiling_face:

En in die opmerking laat je dan blijken dat je je nu heel goed gedraagt :stuck_out_tongue: Een beetje op een grappige manier.

Haha, ik gedraag me nu ook heel goed (;
Morgen feest ik op colatjes!