Slechte relatie

Hey girls,
Kunnen jullie me alsjeblieft helpen? Ik ben echt ten einde raad. Ik heb al 2 jaar lang een vriend. We hebben eigenlijk vanaf dag 1 altijd ruzie gehad. Ik ben erg prikkelbaar en hij houd ervan om hele gemene en nare dingen tegen me te zeggen in een ruzie. Dingen zoals: “Ik neuk toch wel een ander.” Of “Vlieg weg met die flaporen van je”. Ja, ik heb flaporen en ik zit er heel erg mee. Na de ruzie zegt hij altijd dat het een grapje is en dat hij het niet meende. Het is heel vaak uit geweest. Een tijdje geleden was het voor ongeveer een weekje uit. Toen had hij gelijk al een ander. Ik sprak met hem af en maakte het weer goed. Dat was het domste wat ik ooit had gedaan. Ik was bang dat hij met dat andere meisje gelukkig zou worden. Achteraf heb ik er spijt van dat ik dat ooit had gedaan. Altijd als we ruzie hebben dan praat hij erover met zn vrienden… nee dat doet hij niet op een normale manier. Hij overdrijft zn verhaal en maakt het 10 keer erger zodat ik het zwarte schaap ben. Dit ook met zn familie, ik nam het voor hem op omdat hij thuis slecht behandeld werd. Zijn moeder is een alcoholist en zn zusje schold hem alleen maar verrot. Zijn zusje heeft allemaal dingen over mijn moeder op fb gezet. En wat doet mn ‘vriend’ achteraf? Hij maakt het gewoon weer goed met zn zusje en hij laat mij in de steek. Terwijl ik voor hem klaar stond. Al zn vrienden haten me en ook zn familie. En dat komt door wat hij over me zegt. Hij woont nu bij mij omdat zn moeder hem eruit heeft gegooid. Ik keek gister foto’s van een ander stel. Zo gelukkig zijn ze. Toen besefte ik me, dat deze relatie moet ophouden. Wat vinden jullie hiervan? En wat zouden jullie doen in mijn situatie?

xxx Jes

Bah, als ik dit lees krijg ik zelf al een rot gevoel van binnen. Hoe hij jou behandeld is gewoon onacceptabel.

Als ik jou was zou ik er goed overna denken of je wel verder met hem moet, maar omdat hij nu bij jou woont zou dit waarschijnlijk lastig worden.

Het enige wat je kan doen is denk ik je gevoelens uiten en de verschillende vervelende situaties bespreken en kijken of jullie samen nog tot een oplossing kunnen komen…

Sterkte!

nou ik zou even iets met jeugdzorg doen. aangezien hij het huis uit word gezet door zn moeder die alcoholist is. dusja… en als dat geregeld is even met hem praten dat ie die opmerkingen maar lekker voor hem moet houden en dat ie moet stoppen om over zo tegen zn vrienden te praten over jou. als ie het dan nog niet kan, uitmaken. en met dat zusje zou ik ook ff een hartig woordje spreken.

klinkt hard maarja :cold_sweat:

Heee,

Wat een ontzettend nare situatie… Ten eerste omdat je relatie uit is, maar ten tweede omdat het lijkt alsof je vriend helemaal geen respect voor je heeft. Een keer een opmerking maken vind ik oké, maar dit lijkt wel een beetje door te slaan. In mijn ogen komt het heel vernederend over als hij zulke dingen zegt…
Iemand die van je houdt zou zoiets toch niet doen lijkt mij…

Ik denk persoonlijk dat zo iemand je niet waard is, vooral als hij al binnen 1 week iemand anders heeft.

Kijk verder en wordt gelukkig met iemand die complimentjes geeft in plaats van iemand die je beledigd !

X

Ik zou hem met z’n spullen op straat gooien en er ‘laters’ achteraan roepen. Wat een loser.

De manier hoe hij jou behandeld is echt niet acceptabel. En misschien was hem terugnemen ook wel het ‘domste’ wat je had kunnen doen maarja je hebt er nu wel van geleerd. Als je vriend je kleineert met jouw onzekerheden en achteraf zegt ja ik meende het niet en het gebeurd meermaals zou ik me even afvragen of hij wel zo goed voor je is. Ik zou even goed gaan nadenken als ik jou was of je hier nou wel mee verder wilt ja of nee. Hij geeft je geen goed gevoel, jij misschien bij hem ook niet (geen idee) en hij neemt gelijk een ander als het uit is…

Dit ja.

Ik zou het uitmaken.

Maak het uit, je verdient beter.

De dingen die hij tegen je heeft gezegd kunnen echt NIET door de beugel. Ik hoop dat geen haar op je hoofd denkt dat dat normaal is, want dat is het niet. Je moet er echt een punt achter zetten. Wel moeilijk dat hij bij jou woont en dan zonder onderdak, maargoed dat is zijn probleem en niet de jouwe. Je moet sterk genoeg zijn om hem niet terug te nemen, zelfs al gaat hij direct met een ander meisje. Dat andere meisje ziet ook wel in op het gegeven moment dat het een klootzak is.

Waarom ben je in hemelsnaam nog buj die jongen, hij behandelt jou als poep en jij komt toch voor hem op. Eruit gooien die hap, zoekt ie het maar zelf uit maar dit zou ik niet pikken

je moet hem er echt uitgooien! en wel meteen.
is niet normaal hoe jij aan het behandelen is… ik heb ook een relatie van meer dan 3 jaar gehad waar de jongen in kwestie mij ook behoorlijk slecht behandelde en rot dingen zei… heb er spijt van dat ik het zo lang heb laten lopen

je moet er echt uit want dit gaat jou alleen maar kapot maken
dit verdien je echt niet! ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet zeggen alleen dat ik zelf ook een rot relatie heb gehad en dat ik zulke figuren echt een pak rammel wil geven

Kon het niet beter verwoorden. Wát een lul.

Dit. Ook al zit hij met problemen thuis, in mijn ogen is dat nog steeds geen reden om het af te reageren op een ander. En als die toch wel zo een ander kan vinden dan heeft die vast ook zo wel weer een slaapplek gevonden.

Ik zou geen twee keer na hoeven denken als een jongen mij zo zou behandelen. Weg ermee, en snel ook. Een slechte relatie vind ik nog een understatement.

Jezus wat vervelend zeg! Als ik je hoor klink je niet echt gelukkig en het lijkt me het beste om het te te maken…