Slechte punten van mannen.

heel nonchelant doen tegen je als ie met zijn vrienden is
als ie alleen is heel lief doen. xd

niet alle mannen zijn zo hoor hihi

Hee dat doe ik ook en ik ben geen man xD maar ik doe het niet in het openbaar maar altijd thuis en dan ligt me pa in een deuk xD

Ik vind dat mannen niet zo veel min punten hebben eigenlijk. Even denken hoor. Weet zo snel even niks :wink:

Same here haha! Dan houd ik een wedstrijd met mijn vriend. Ik win altijd omdat ik van die hele lange boertjes laat :’’’’’’’’’’’’’'3

^haha ik wist dat ik niet de enigste was :stuck_out_tongue:

Vind het trouwen wel een beetje raar dat vrouwen boren en scheten vies vonden ik bedoel we laten ze allemaal het is niks bijzonders hoor, en we zullen het ook niet voor niks doen :wink:

Nou, als 1 van m’n vrienden een boer laat,
zeg ik ook altijd dat ik het vies vind,
en dan krijg ik dezelfde reactie als jij geeft,
maar het is niet het boeren zelf,
het is bij hun die combinatie met eten en dan bier,
dat gewoon zo erg stinkt ^^’
Want boeren laten is opzich niets mis mee nee,
doe ik zelf ook wel eens,
zolang het maar niet zo ontiegelijk stinkt onder je neus.

Ze zien niet in dat nadat jij een heel verhaal hebt geluld het kut is om alleen “oke” te zeggen.

dat hij me onwijs kan kwetsen met op msn geen antwoord geven terwijl hij online staat, en vervolgens op afwezig gaat staan (dat hij me dus wel heeft zien praten want hij moest zijn status veranderen), en dan alsnog niks zeggen, terwijl hij eerst altijd enthousiast reageerde.

-boeren en scheten vind ik niet echt lekker ofzo, ik snap ook niet waarom ze het in het openbaar doen, failed uitting van hun mannelijkheid.
-het droog en rot doen.

vervelend doen (zoals de hele tijd aandacht vragen en dan als jij aandacht wil het niet geven of bot reageren…), zeuren (ja dat doen sommigen echt!), jaloezie, het onderste uit de kan proberen te halen… én, hier heb ik zo’n enorme hekel aan, aan je tieten zitten. m’n ex probeerde het de hele tijd, ‘als een grapje’ weet je wel. vréselijk.

oh en ik vertelde ooit dat een jongen uit m’n klas nogal vervelend deed, als in mij dik noemen en weet ik veel wat voor scheldwoorden dat jong verzon, (ik heb hier serieus van in m’n slaap liggen huilen:$) en het enige wat m’n vriend zei was: ‘tja, da’s vervelend.’

Ze zijn té rationeel…
Ok, op je gevoel afgaan is ook niet alles, maar een middenweg ertussen zou toch leuk zijn.

Dat ze het ene moment heel lief kunnen zijn en andere moment extreeeeem bot.

Mij viel dit op :

Ze beledigen vaak elkaar en lachen ermee.
maar ze beseffen niet dat als ze hetzelfde doen bij meiden, dat het hen kwetst.

Ze proberen het altijd zo te ‘regelen’ dat er zoveel mogelijk meisjes achter ze aanlopen
vinden ze geweldig! en daar doen ze ook echt veel moeite voor.

Daarom ook: als jongens het doen trek ik het me niet aan.
Bij meisjes daarentegen…

Ongeïnteresseerd overkomen,
Gevoelens niet durven te uiten.

• als hij tegen iemand anders gaat praten terwijl je met hem aan het bellen bent
  • meteen na de seks voetbal gaan kijken
  • nadat je een heel verhaal hebt zitten vertellen: ohh ja… hej maareh is het goed als ik je zo terugbel?:stuck_out_tongue:

Als je een tijdje niet aan de computer zit verandert je status automatisch in afwezig, dus het hóeft niet zo te zijn dat hij je negeert. :stuck_out_tongue: