slechte nachtrust.

Ik heb hier al ongeveer 2 jaar last van.
Ik weet niet waardoor het komt en ook niet hoe ik er vanaf moet komen.
Mijn moeder denkt dat het onzin is, en helpt me ook niet.
Ik heb namelijk een soort van slaapprobleem.
Als ik écht moe ben ga ik gewoon naar boven, maar als ik eenmaal in mijn bed
lig kan ik niet slapen. Ik hoor dan allerlei geluiden en denk dat er een inbreker/
moordenaar op zolder/overloop is. Ik kan dan niet slapen en mijn hart bonkt dan in mijn kas, ook krijg ik daardoor angstzweet en als ik echt zó bang ben
dan ren ik vliegensvlug over de overloop naar beneden.
Ik heb al vanalles geprobeerd, ik heb er alleen geen last van als er iemand bij me slaapt. Maar uiteindelijk zal ik toch alleen moeten slapen.
Kan iemand me helpen?

Dat heb ik ook!

Dat heb ik ook!

Ik stel voor dat je dat topic van dat andere meisje leest. Die heeft hetzelfde, ongeveer.

Srry, m`n berichtje kwam twee keer ; D
Maar ik heb het gekregen nadat ik een spookverhaal had gehoord, ik heb het nog niet zo lang maar ik durf dan nooit uit mijn bed xD.

aha, ik heb het niet echt van een spookverhaal zeg maar.
ik heb het gewoon van mezelf.

ga met muziek in je oren slapen !
dan hoor je die dingen ook niet

Juist niet met muziek slapen dat is niet rustgevend. (wel met relax muziek wat speciaal is voor slaap problemen)

Maar doe anders een nachtlichtje aan? En anders oordopjes tegen de geluiden. Je ouders/broers/zussen zijn er toch ook? Ik denk dat je die hoort. Anders een rustgevend geurtje waarvan je in slaap valt.

ik heb hetzelfde :blush: ik neem 10 slaappillen in , zodat ik binnen een half uur in slaap val met moeite… alleen het is niet goed maarja.

10 is echt niet gezond hoor! Dan heb je echt kans dat je op een dag niet meer wakker wordt! Ik hoor genoeg verhalen over mensen die daarmee zelfmoord plegen.

Zou vast wel weer fake zijn… Als je elke dag 10 pillen neemt dan leef je niet meer door wat er in die troep zit. Slaap pillen moet je NIET nemen. Daar kan je ook verslaafd aan raken en dan word je er immuun voor worden en neem je er meer en meer en dat heb je een probleem

^ TIEN ?

Je mag er maximaal maar 2 nemen, ik nam ze vroeger namelijk ook, nu het zomervakantie is niet meer, maar als ik naar school ga vast weer wel.

^ik denk dat er wel verschil zit per pillen.
ik slik melatonine, dat is een natuurlijk slaapmiddel. helaas raak je ook hier verslaafd aan, raak je er gewend aan en heb je er steeds meer van nodig.