slechte kusser

Hallo meiden! 'kheb sinds kort een vriendje waar ik echt gek op ben.
Er is 1 probleem;
Als we gedaan hebben met kussen hangt mijn “snor”( kheb geen snor maar je weet wel) vol speeksel van hem, echt goor.
Ik probeer langzamer te kussen met hem maar het blijft “nat”.
Hoe kan ik hem duidelijk maken dat ik het niet echt lekker vind?
Zonder hem te kwetsen?
haha lijkt echt dom als ik het herlees maar vind het echt een probleem.

Ik denk gewoon subtiel zeggen. Heel anders kan het niet eigenlijk :’)

Gewoon een grapje over maken ofzo.
Maar dat is volgens mij bij iedereen wel een beetje hoor.

Kheb nog nooit gezoend maar ik heb wel al 6 maanden met mn vriendje . Hoe zielig is dat ?

haha maarja, kan toch moeilijk zegge;
wow dat was nat? : S

Ja het is sowieso wel nattig. Maar niet heel erg ofzo… ligt er ook an hoe je zoent by the way :’)

Maar ik zou gewoon zeggen van: Het is een beetje te nat zo, zullen we het anders proberen? En even zeggen dat het niet erg is.
het klinkt allemaal best wel lame volgens mij

hahah dat probleem had ik gister nou ook ;'D

Haha, waarom is dat? xD

Gewoon tegen hem zeggen? Hmm, ik vind nat kussen toch nog altijd beter dan droog. xD

hij zal 't toch niet erg vinden als je het zegt? o_0

Toch maar even subtiel zeggen. Misschien in de trant van: “weet je wat me nou fijn lijkt…” en als ie dan wat verandert heel enthousiast zeggen hoe heerlijk je het vond! :wink:

Ik zou na het zoenen heel overdreven m’n mond afvegen met m’n hand en dan zeggen: dat was nat. Alleen dan zo dat het overkomt als een grapje, maar toch wel serieus x)

ik heb dat ook wel vaker, maar ik weet zeker dat het niet door mij komt, want bij de andere jongens waar ik mee gezoend ik dat nooit zo nat als bij hem.
maar ik durf het niet echt te zeggen, maar ik ga het denk ikzo zeggen van: zullen we eens proberen om op een andere manier te zoenen ofzoiets.

Ik weet niet hoe het moet & ik ben bang dat ik het verneuk ofz ><

Don’t worry, iedereen kan het&leert het wel.

ot; gewoon subtiel zeggen.

je bent niet de enigste =p

ken nog mensen die dat hebben.
gwn volgende keer als je 'm ziet , spring je bovenop hem en kus je hem =D
vast omdat jullie allebei verlegen zijn?

ok en nu ontopic : mijn ex had dat ook in het begin maar toen stopte het ineens …Misschien moet hij z’n draai ( ghaha) nog vinden?
of hebben jullie al langer?
Als dat het geval is, moet je t hem subtiel zeggen
en het zal altijd wel beetje kwetsend zijn maar hij zal toch z’n best doen en dan is jouw probeel opgelost !

ik heb dat soms ook met mn vriendje dan denk ik bleh moest daar nou zoveel gekwijl bij! xD maar dat is maar af en toe dus ja om daar dan een opmerking over te maken dan denk k ook k zeg maar niks xD maar als hij dat altijd heeft zou ik er wel iets over zeggen ja

Ik had het ook met m’n vriend xD Hij maakte altijd z’n lippen al nat nog vóor we begonnen kussen. Ik heb 'm gwn gezegd (toen ik weer helemaal vol speeksel hing) “Oké, en nu gaan we nog droog leren kussen ^^” "

Nu is het beter xD

ik heb ook dat het zegmaar dan nat is, niet heel erg hoor maar wel nat xD
is dat normaal dan ;/
want ik weet niet hoe ik anders moet zoenen dan ghehe.