Ik vind al een hele lange tijd een jongen bij mij op school leuk. Ik weet door meerdere mensen dat hij misschien een slechte jongen is. Hij praat bijvoorbeeld met veel meisjes op whatsapp, doet daar best seksistisch, en volgens bronnen (ik weet niet of het waar is, maar ik vertrouw de bron) vraagt hij ook meisjes om naaktfoto’s. Dit gaat voor mij veel te ver, en ik vraag me nu dus ook sterk af waarom ik hem eigenlijk leuk vind. Het probleem is denk ik dat hij om dit seksistische heen heel erg aardig en lief is. Hij is ook gewoon normaal in het echte leven.
Ik vraag me nu dus af, in hoeverre ik hem nog leuk moet vinden en of ik nog met hem moet appen. Is het gewoon een puberale jongen die er gewoon heel veel plezier uit haalt, en eigenlijk niet zo goed weet hoever hij gaat? Of is het echt een jongen die mij dadelijk dwingt om naaktfoto’s te sturen oid?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Wat zouden jullie doen? Zouden jullie (als ik hem beter ken) er iets van zeggen en vragen waarom hij dit doet, of het bij hem zelf laten? Heeft iemand een vriend die vroeger hetzelfde deed, en hoe is dat dan afgelopen?
In ieder geval bedankt!