Slechte houding?

Hoi meiden,

Ik ben best wel onzeker over mijn houding. Iedereen zegt dat ik een hele rare houding heb. Als iemand me voor de eerste keer ziet weet die meteen dat ik niet zelfverzekerd ben, mijn houding is gewoon zo. Volgens anderen houd ik me schouders altijd laag, kijk ik suf voor me uit en zie er ook altijd moe uit. Ik kijk ook vaak naar de grond als ik loop.

Wat kan ik hieraan doen?

Schouders rechthouden, water drinken, goed slapen, rechtop staan, kin omhoog. Etc.

En lachen.

Het meer zelfvertrouwen topic

volgens mij bedoeld ze haar lichaams houding en heeft zelfvertrouwen er niet veel mee te maken

zelfvertrouwen heeft wel degelijk met je houding te maken. Als je veel zelfvertrouwen hebt ga je ook zelfvertrouwen uitstralen door je houding.

Schouders naar achter trekken, borst vooruit, kont naar achter (niet overdrijven…)

Probeer ook voor je uit te kijken, met je kin naar boven

Echt proberen je houding (iig fysiek) te veranderen.

Ik heb het niet gedaan en loop nu met een vergroeiing van m’n rug rond. Als ik rechtop ga staan doet m’n rug na 5 minuten al enorm veel pijn dat ik weer krom ‘moet’ lopen. :T

Een soort… Waarschuwing? Want er op je 22e bijlopen als een oma is echt niet leuk :stuck_out_tongue:

Wou ik net gaan zeggen.

Ik zit meestal ook krom op m’n stoel hoor, rechtop zitten vind ik irritant. Maar krom lopen ziet er wel onzeker uit vind ik, daar probeer ik zelf ook op te letten.

Ik weet niet of het ook zo is dat je heel ‘suf’ uitziet, dan kan je misschien een ander kapsel nemen. Sommige mensen die opeens een kapsel hebben zien er ook meteen uit, ook qua houding. (:

Probeer er anders ‘spontaan’ bij te lopen !?
Ik denk dat dat je houding al heel snel veranderd !

smile :slightly_smiling_face:

Mijn moeder zegt ook altijd tegen mij dat ik raar loop en sta, ik heb ook hele erge X-benen -.-, ik probeer er ook steeds meer op te letten…