Slechte ervaringen gehad in het verleden HELP ME!!!!

Hoi allemaal

Ik ben net nieuw hier, maar ik wil me graag even voorstellen eerst.
Mijn naam is Marie-fleur, ik ben 21 jaar oud, ik zelf heb nog al veel problemen, en ik hoop dat jullie mij daar enigszins mee kunnen helpen.
Ik wil wel van te voren vragen om serieus te antwoorden. Ik vind dit namelijk nog al heel moeilijk om te praten over deze gebeurtenissen.

Als het gaat om jongens en relaties en seks heb ik geen mooie eerste ervaringen mogen beleven.
Ik ben door meerdere jongens verkeerd behandeld. Ik zal alles zo kort mogelijk proberen uit te leggen.

Van kinds af aan ben ik altijd heel onzeker geweest, ik ben de laatste 2 jaren van de basisschool ook erg gepest.
Ik kreeg het gevoel dat niemand iets om mij gaf, toen ik richting de brugklas ging ben ik naar het VWO gegaan in Amsterdam.
In die zomervakantie leerde ik ook een jongen kennen, in eerste instantie moest ik niks van hem weten.
Maar later begon ik in te zien dat er wel degelijk iemand is die mij de aandacht geeft waar ik zo naar verlangde.
Ik vond het wel vreemd dat het leeftijdsverschil zo groot was want ik was 12 jaar en hij was 21 jaar.
Maar goed we hebben in de periode van één half jaar zes keer met elkaar afgesproken.
Bij de vijfde keer werd hij kwaad, hij wou graag dat zijn vrienden ook mee kwamen, die zouden mij wel knap vinden volgens hem.
Ik heb dit wel geweigerd, we hebben van die middag toch nog iets leuks gemaakt. De vierde keer wou hij een stukje rijden, ik ben ingestapt, na een tijdje stopte hij de auto en deed de deur op slot. Hij wou graag dingen met mij doen, hij heeft het voor elkaar gekregen om aan mijn borsten te kunnen zitten en aan mijn vagina. Ik verzette mij hier wel tegen, maar een meisje van 12 jaar oud kan weinig doen tegen een jongen van 21 jaar. Hij heeft ook nog in mijn tepel gebeten omdat ik niet mee werkte. Hij heeft mij uiteindelijk uit de auto gezet omdat ik niet deed wat hij vroeg. Hij schold me ook nog uit voor het een en ander. Daarna heb ik hem niet meer gesproken, omdat hij werd opgepakt . Achteraf hoorde ik dat hij een loverboy was. Ik mag van geluk spreken dat ik van hem heb kunnen ontsnappen.
De jaren erop ben ik door vele jongens en mannen bij de coffeeshop handtastelijk aangeraakt, vlakbij de coffeeshop woonde een vriendin van me, ik heb nu zelfs nog steeds dat jongens aan me willen zitten, ik vind het helemaal niks. Ik kleed mij er ook echt niet naar.
Het laatste maar voor mij is dit ook wel het ergste van alle gebeurtenissen. Ik ben verkracht 5 1/2 jaar geleden.
Naast de psychische littekens zijn de lichamelijke littekens ook nog zichtbaar. Hij heeft mijn schaamstreek bewerkt met een mes en grote klemmen. Ook heeft hij een mes door me bilnaad gehaald. Het heeft me vele schade opgeleverd door alle situaties.
Na mijn verkrachting leerde ik gelukkig wel een goede jongen kennen, ook al zat er zeker nog 2 jaar tussen, door hem ben ik hulp gaan zoeken, ben ik naar de gynaecoloog, en de psycholoog, en de politie gestapt. Op het gebied van seks gaf hij me de eerste tijd het gevoel dat alles goed zat. Alleen later is hij toch vreemdgegaan. Toen is de relatie eigenlijk wel bergafwaarts gegaan. Het heeft nog wel een tijd geduurd voordat het uit was.

Dit is mijn verhaal, maar ik zit nog met zoveel wonden, en ik wil graag kijken of er iemand mij me kan helpen?

Dat me vriend me vriend is geworden vind ik al heel prettig, hij steunt me echt goed en dat weet ik ook wel maar ik ben gewoon bang dat mijn verleden, en mijn gedrag uiteindelijk de dupe zal zijn dat de relatie beëindigen zal.
Dit zijn een van de vragen die ik heb. Ik ga over een tijdje in behandeling bij een seksuoloog, ik heb net het EMDR erop zitten.

1. Mijn vriend zegt, dat het kan komen door mijn onzekerheid dat ik uitstraal. Een makkelijk doelwit kan zijn voor mensen met kwaad voor hun ogen.
a. Hoe kijken jullie daar tegen op?
b. Ik heb in het verleden een curcus assertiviteit gedaan maar dit heeft niet mogen baten, hebben jullie nog tips om mijn onzekerheid drastisch te versterken.

2. Ik stoot mijn vriend vaak af als andere mensen erbij zijn. Bij hem thuis gaat het wel iets beter, maar ik vind het gewoon zielig voor hem. Het gaat heel automatisch dat ik me verzet tegen hem, of tegen een andere jongen. Als hij binnenkomt en andere zijn erbij durf ik nauwelijks een kusje te geven.
Ik weet me vriend vind het wel moeilijk maar hij begrijpt de situatie, en hij hoopt wel dat dit minder wordt in de toekomst.

a. Herkent iemand zich in dit probleem?
b. Hoe zou ik dit samen met hem kunnen oplossen?

3. Ik zeg vaak genoeg dat andere meiden beter zijn dan mij. Zij kunnen wel seks hebben en zijn mooier, maar me vriend zegt dat hij mij mooi vind, en dat de seks met mij wel in slaap wel goed gaat. Ook al weet ik er weinig van als ik wakker ben of zelfs helemaal niks meer.
Hij zegt ook dat als andere meiden dit hebben meegemaakt dat ze ook zo zouden functioneren, het is het verleden wat de diepe wonden heeft gemaakt zegt hij dan.

a. Hoe kan ik meer gaan geloven van wat hij zegt?

4. Alcohol ik ben bang voor dronken mensen, de mensen die mij wat aan hebben gedaan hebben bijna allemaal gedronken. Nou ben ik van huis uit al geen liefhebber van alcohol, maar ik vertoon wel angst. In november was mijn vriend jarig, eerste instantie zei hij dat ik het zelf moest weten of ik kwam. Want ik had hem verteld dat als ik in een ruimte ben met alcohol drinkende mensen een hele avond kan verpesten. Hij mocht mij ook niet aanraken van mij op zijn verjaardag voor z’n vrienden. Het was nog wel de eerste verjaardag en ik kon nog nauwelijks vrienden van hem.
Ook met oud & nieuw ging ik helemaal niet met hem, ik bleef thuis. Ik was bang voor dronken mensen ook zelfs voor mijn vriend. Iedereen die gedronken heeft jongen of meisje ik ben op zo’n moment enorm bang.

a. Herkent iemand zich in dit probleem?
b. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

5. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit getongzoend, zover ik het weet. Er zijn een aantal jongens geweest die mij een klap hebben gegeven toen ik dit weigerde. Ik durf zelfs niet met me vriend te tongzoenen, laat staan zoenen. Ik geef hem enkel een klein kusje, maar ook al met veel moeite.
In me slaap schijn ik volgens me vriend wel al een aantal keer te hebben gezoend en een paar keer getongzoend. Maar ik geloof er weinig van.

a. Hoe kan ik wel zoenen, en wel tongzoenen?

6. Mijn lichaam blokkeert continu als ik wakker ben en hij legt z’n hand op mijn schouder of hij probeert me een zoentje op de mond te geven, ik stribbel vaak genoeg tegen.
a. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn lichaam niet meer blokkeert, bij me vriend?

7. Als ik de slaapkamer binnenkom bijvoorbeeld, doe ik altijd een handdoek voor mijn borsten, want ik wil niet dat hij dat ziet omdat ze lelijk en klein zijn. Maar als ik een shirtje zonder BH aanheb doe ik ook altijd me armen voor mijn borsten of iets anders zodat niemand het kan zien.
a. Ik wil dat dit stopt, ik vind het gewoon niet leuk hoe ik mezelf tegenover mijn vriend neerzet, kan iemand me ook over dit probleem helpen?

8. Meerdere malen per dag komt er wit slijm in een grote hoeveelheid uit mijn vagina druipen.
a. Weet iemand wat dit is, de gynaecoloog kon er niet achterkomen. Dit slijm heb ik puur na mijn verkrachting. Tijdens de verkachting zijn mijn schaamlippen en vagina flink toegetakeld door een mes.
b. Ik laat het absoluut niet toe dat mijn vriend me beft. De reden hiervoor is ook dat hij dan het slijmt proeft. Nou heeft hij me wel een paar keer gebeft, dit heb ik blijkbaar aangegeven in me slaap, hij zegt dat het proeft naar vagina vocht.

9. Ik heb enkel seks met me vriend als ik slaap, dan schijn ik volgens hem te beginnen. Ik wil zo graag seks met hem als ik wakker ben, maar ik raak dan volledig in paniek,
ik weet ook niet eens wat ik lekker vind of zou moeten vinden.

a. Herkent iemand zich in dit zelfde probleem?
b. Hoe kan ik dit oplossen, of misschien hoe kunnen wij mijn vriend en ik dit oplossen?

10. Mijn vriend heeft nog nooit mijn vagina gezien. Ik denk dat als hij mijn vagina ziet dat hij bij me weg gaat. Dit is ook een van de redenen geweest dat ik heel lang wachten met een relatie. Hij zegt zelf dat hij niet zal weglopen als hij me vagina heeft gezien, ook zegt hij dat het niet gaat om hoe mijn vagina eruit gaat maar het gaat om me hart en me liefde. Hij geeft dan ook duidelijk aan dat me vagina vervormt is door mensen die slecht wilde, maar hij heeft enkel aan me vagina gevoeld toen ik sliep maar nog nooit gezien.
Ik heb het wel een aantal keren geprobeerd om te laten zien, maar ik raak dan helemaal in paniek, ik heb wel gezegd tegen hem dat hij gerust mag door drammen. Maar dat doet hij niet zegt hij omdat dat niet hoort en alleen maar averechts werkt.

a. Hoe kan ik me vriend dit laten, zonder in paniek te raken. Want uiteindelijk zal mij dit wel rust geven dat hij niet zal weg lopen om me vagina. Want zijn woorden geloof ik niet echt dat hij niet zal weg lopen als hij het gezien heeft.

11. Ik heb een paar keer gevreëen met me vriend, alleen bij het ingaan van zijn penis in mij doet enorm pijn, en dat blijft het daarna ook doen. Als hij merkt dat ik pijn heb stopt hij onmiddelijk, maar ik zou zo graag normaal seks willen hebben, maar me hele vagina is beschadigd door het mes en de klemmen.
a. Hoe kan ik dit aanpakken? Om wel gewoon seks te hebben?

12. Ik weet dat mijn vriend echt heel hard moet opboksen tegen het kwaad wat andere jongens bij mij in het verleden hebben aangedaan.
a. Hoe kan ik hem echt de liefde tonen naar hem, want ik ben stapel gek om hem? Ik kan gevoelens vaak niet plaatsen, of weet niet hoe die gevoelens voelen dus het is voor mij 9/10 heel erg moeilijk.

Ik wil alvast iedereen bedanken voor het willen lezen en het eventueel beantwoorden van mijn problemen.

doeg

Ten eerste wil ik zeggen dat ik dit echt heel erg heftig vind en dat ik je heel veel sterkte wil wensen.
Wat ik wel vrij apart vind is dat jullie wel seks hebben als jij slaapt? Ik vind dit eerlijk gezegd vrij vreemd en het lijkt mij ook niet dat dit werkt voor jouw verwerkingsproces. Verder geef je aan dat hij jouw vagina nog nooit gezien heeft, maar dat hij je wel gebeft heeft… Dit lijkt me ook wat vreemd, aangezien hij er toch vrij dicht op zit tijdens het beffen. Ten derde is het gewoon normaal dat je afscheiding hebt, dat heeft vrijwel elke vrouw.
Verder zou ik je adviseren om alles in kleine stapjes te doen. Begin met een snelle kus, maak daar een wat langere kus van etc. Neem vooral je tijd. Ik zou je nu niet te snel focussen op seks als kleinere dingen al een issue vormen.

Je moet je 100%vertrouwen bij hem en dat begit langzaam. Als jij je naakt niet durft te laten zien hoe kun je san seks hebben? Dus bouw het rustig op.

Dit.
Ik vind het ook echt raar dat jullie seks hebben als je slaapt. Maar veel praten met hem erover, en gewoon alles rustig aan doen. En ik neem aan dat je ook met een psycholoog in gesprek bent geweest.
Heel veel sterkte in ieder geval.

Ahw, ik word echt verdrietig van jouw verhaal. Ik wens je onwijs veel sterkte toe :frowning_face:
Ik denk dat jij en je vriend er samen wel uitkomen, hij klinkt erg lief. Wel vind ik het een beetje vreemd dat jullie seks hebben als jij slaapt. Als ik slaap heb ik echt mijn lichaamsdelen niet onder controle, dan zijn ze of verlamd of zo ongecontroleerd dat ik dan ineens hem zou meppen of zo.

1. Mijn vriend zegt, dat het kan komen door mijn onzekerheid dat ik uitstraal. Een makkelijk doelwit kan zijn voor mensen met kwaad voor hun ogen.
    a. Hoe kijken jullie daar tegen op? Ik begrijp dat hij dit denkt. Het kan zijn dat er een kern van waarheid in zit, maar het gaat ook om de manier hoe jij op die jongens reageert. Als ze angst zien, is hun gedrag succesvol en gaan ze door.
    b. Ik heb in het verleden een curcus assertiviteit gedaan maar dit heeft niet mogen baten, hebben jullie nog tips om mijn onzekerheid drastisch te versterken. Ik neem aan dat je bedoelt je onzekerheid weg te nemen? Probeer te bedenken waarom je die onzekere gevoelens hebt. Waarom denk ik dat ik het niet waard ben? Waarom denk ik dat er iets gebeurt? Is het namelijk realistisch om een aantal gebeurtenissen te projecteren op je hele toekomst? Dat het gebeurt is betekent niet meteen weer dat het altijd gebeurt. Vallen en opstaan.

2. Ik stoot mijn vriend vaak af als andere mensen erbij zijn. Bij hem thuis gaat het wel iets beter, maar ik vind het gewoon zielig voor hem. Het gaat heel automatisch dat ik me verzet tegen hem, of tegen een andere jongen. Als hij binnenkomt en andere zijn erbij durf ik nauwelijks een kusje te geven.
    Ik weet me vriend vind het wel moeilijk maar hij begrijpt de situatie, en hij hoopt wel dat dit minder wordt in de toekomst.
    a. Herkent iemand zich in dit probleem? Ja, maar je moet hem ook de kans geven om uit te leggen wat dat met hem doet. Als je inziet welk effect jouw gedrag kan hebben (Namelijk afstoten, ipv naar je toe trekken), dan wordt dat met de tijd steeds beter. Communicatie!
    b. Hoe zou ik dit samen met hem kunnen oplossen? Praat met hem over je gevoel. Leg je gevoel uit. Dan kunnen jullie er beiden rekening mee houden.

3. Ik zeg vaak genoeg dat andere meiden beter zijn dan mij. Zij kunnen wel seks hebben en zijn mooier, maar me vriend zegt dat hij mij mooi vind, en dat de seks met mij wel in slaap wel goed gaat. Ook al weet ik er weinig van als ik wakker ben of zelfs helemaal niks meer.
    Hij zegt ook dat als andere meiden dit hebben meegemaakt dat ze ook zo zouden functioneren, het is het verleden wat de diepe wonden heeft gemaakt zegt hij dan.
    a. Hoe kan ik meer gaan geloven van wat hij zegt? Door in jouzelf te geloven. Hij kan het wel 1000 keer zeggen, maar jij denkt er duidelijk anders over. Probeer dingen te doen waarin je je kwaliteiten en talenten laat zien. Maak jezelf trots op jezelf. Doe de dingen die je leuk vind en goed kan. Geef jezelf wat liefde.

4 sla ik over

1. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit getongzoend, zover ik het weet. Er zijn een aantal jongens geweest die mij een klap hebben gegeven toen ik dit weigerde. Ik durf zelfs niet met me vriend te tongzoenen, laat staan zoenen. Ik geef hem enkel een klein kusje, maar ook al met veel moeite.
    In me slaap schijn ik volgens me vriend wel al een aantal keer te hebben gezoend en een paar keer getongzoend. Maar ik geloof er weinig van.
    a. Hoe kan ik wel zoenen, en wel tongzoenen? Door jouw ervaringen niet op hem te projecteren! Probeer te bedenken dat niet iedereen gelijk is.

2. Mijn lichaam blokkeert continu als ik wakker ben en hij legt z’n hand op mijn schouder of hij probeert me een zoentje op de mond te geven, ik stribbel vaak genoeg tegen.
    a. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn lichaam niet meer blokkeert, bij me vriend? Misschien wat ontspanningsoefeningen. En vooral erover praten met hem.

3. Als ik de slaapkamer binnenkom bijvoorbeeld, doe ik altijd een handdoek voor mijn borsten, want ik wil niet dat hij dat ziet omdat ze lelijk en klein zijn. Maar als ik een shirtje zonder BH aanheb doe ik ook altijd me armen voor mijn borsten of iets anders zodat niemand het kan zien.
    a. Ik wil dat dit stopt, ik vind het gewoon niet leuk hoe ik mezelf tegenover mijn vriend neerzet, kan iemand me ook over dit probleem helpen? Kijk eens voor de grap naar ‘normale borsten’. Ik denk dat alle meiden er wel ontevreden mee zijn in een soort manier… maar geloof me, er zijn altijd borsten die minder mooi zijn dan die van jou. Je vriend heeft je gekozen, dus kennelijk vind hij ze leuk. Toch?

4. Meerdere malen per dag komt er wit slijm in een grote hoeveelheid uit mijn vagina druipen.
    a. Weet iemand wat dit is, de gynaecoloog kon er niet achterkomen. Dit slijm heb ik puur na mijn verkrachting. Tijdens de verkachting zijn mijn schaamlippen en vagina flink toegetakeld door een mes. Het is misschien niet alleen een uitwendig litteken, maar ook inwendig? Bij verkrachting is je vagina niet ingesteld op seks, dus er kan van alles kapot gaan van binnen. Ik vind het ook heel heftig om te lezen dat hij een mes heeft gebruikt… heb je nu nog last van de littekens? Qua pijn?
    b. Ik laat het absoluut niet toe dat mijn vriend me beft. De reden hiervoor is ook dat hij dan het slijmt proeft. Nou heeft hij me wel een paar keer gebeft, dit heb ik blijkbaar aangegeven in me slaap, hij zegt dat het proeft naar vagina vocht. Nogmaals… belangrijk om er over te blijven praten. Uiteindelijk durf je dan steeds meer.

5. Ik heb enkel seks met me vriend als ik slaap, dan schijn ik volgens hem te beginnen. Ik wil zo graag seks met hem als ik wakker ben, maar ik raak dan volledig in paniek,
    ik weet ook niet eens wat ik lekker vind of zou moeten vinden.
    a. Herkent iemand zich in dit zelfde probleem? Het is moeilijk om de grens over te gaan als je ervaring met seks negatief is. Maar ik kan je wel meegeven dat als je het eenmaal geprobeerd hebt en je een goede ervaring er bij hebt, je steeds meer durft.
    b. Hoe kan ik dit oplossen, of misschien hoe kunnen wij mijn vriend en ik dit oplossen? Praten. Rustig vertellen wat je gaat doen. Hij moet dat vooral doen. Hij moet ook vragen: vind je het goed als ik nu…? etc.

6. Mijn vriend heeft nog nooit mijn vagina gezien. Ik denk dat als hij mijn vagina ziet dat hij bij me weg gaat. Dat doet hij niet, want hij is niet bij jou om je vagina, maar om wie jij bent. Dit is ook een van de redenen geweest dat ik heel lang wachten met een relatie. Hij zegt zelf dat hij niet zal weglopen als hij me vagina heeft gezien, ook zegt hij dat het niet gaat om hoe mijn vagina eruit gaat maar het gaat om me hart en me liefde. Precies! Hij geeft dan ook duidelijk aan dat me vagina vervormt is door mensen die slecht wilde, maar hij heeft enkel aan me vagina gevoeld toen ik sliep maar nog nooit gezien.
    Ik heb het wel een aantal keren geprobeerd om te laten zien, maar ik raak dan helemaal in paniek, ik heb wel gezegd tegen hem dat hij gerust mag door drammen. Maar dat doet hij niet zegt hij omdat dat niet hoort en alleen maar averechts werkt.
    a. Hoe kan ik me vriend dit laten, zonder in paniek te raken. Want uiteindelijk zal mij dit wel rust geven dat hij niet zal weg lopen om me vagina. Want zijn woorden geloof ik niet echt dat hij niet zal weg lopen als hij het gezien heeft. Steeds iets verder. En praten.

7. Ik heb een paar keer gevreëen met me vriend, alleen bij het ingaan van zijn penis in mij doet enorm pijn, en dat blijft het daarna ook doen. Als hij merkt dat ik pijn heb stopt hij onmiddelijk, maar ik zou zo graag normaal seks willen hebben, maar me hele vagina is beschadigd door het mes en de klemmen.
    a. Hoe kan ik dit aanpakken? Om wel gewoon seks te hebben? Allereerst zou ik je laten onderzoeken met een echo (denk dat dit al gebeurt is), maar met het zicht op inwendige littekens/wonden. Daarbij denk ik dat het ook pijn doet, door dat je seks altijd als iets met pijn gezien hebt. Denk dus dat jij die pijn voelt, maar dat die er niet echt is.

8. Ik weet dat mijn vriend echt heel hard moet opboksen tegen het kwaad wat andere jongens bij mij in het verleden hebben aangedaan.
    a. Hoe kan ik hem echt de liefde tonen naar hem, want ik ben stapel gek om hem? Ik kan gevoelens vaak niet plaatsen, of weet niet hoe die gevoelens voelen dus het is voor mij 9/10 heel erg moeilijk. [b]Praten! Zeg wat je voelt wanneer er iets gebeurt. Leg het hem uit. Laat hem dat ook doen. Probeer leuke dingen met elkaar te doen, zodat jullie samen kunnen ontspannen.

Sterkte ermee. Je mag me altijd noten. Ik heb iets soortgelijks mee gemaakt.

[/b]

Ik heb ook slechte sekservaringen gehad :frowning_face:
Toen ik 12 was (ik ben nu inmiddels 17) had ik een vriendje en ik was totaal niet met seks etc bezig.
Ik kende hem van vakantie dus als ik naar hem toe wou moest ik met de trein een halfuurtje reizen, daarom konden we elkaar niet vaak zien en was het meer een internetrelatie.
Toch hebben we wel een paar keer afgesproken en dat vond ik heel gezellig, totdat ik daar voor (ik denk de derde keer) heen ging. Toen ging het iets minder onschuldig namelijk.
Hij was zelf 15 en blijkbaar nog aan het experimenteren met seks enzo, zelf was hij nog niet heel ver gegaan met een ander, net als ik.
Maar toen ik dus naar hem toe ging, voelde de sfeer al een heel anders, hij was alleen thuis, dus deed hij de deur opslot en stopte zowel onmiddelijk zijn hand in mijn broek. Ik schrok heel erg, maar in die tijd was ik heel onzeker en kwam ik net uit een depressie, ik stond dus niet stevig in mn schoenen. Hij maakte daar gebruik van. Ik kon niet tegen hem in hoe graag ik dat ook wou, ik durfde het ook gewoon niet dus liet ik het over me heen komen. Op een gegeven moment ging mn broek uit en begon hij me erg hard en pijnlijk te vingeren, hij stopte het heel diep dus het deed ongelooflijk veel pijn, onvoorstelbaar. Toen heb ik een blackout gekregen, ik heb echt geen idee wat er in die tussentijd gebeurd was, het is gewoon een zwart gat in mn hoofd, en toen ik weer “wakker” werd had ik tranen over me wangen. Dit was de laatste keer dat ik naar hem toe ging. Ik heb hem toen ik thuis was overal van verwijderd en ik heb hem daarna nooit meer gesproken. Ook heb ik dit tegen niemand verteld. Ik heb toen heel lang geen vertrouwen meer gehad in mensen (vooral jongens) en ook was ik helemaal klaar met relaties aangaan, ik was gewoon emotieloos geworden voor liefde.

Totdat ik vorig jaar een geweldige jongen ontmoet heb die me dat allemaal deed vergeten, maar toch ben ik veranderd.
Ten eerste word ik helemaal panisch als er een vinger in me gestoken word, ik begin te zweten en te trillen en op een gegeven moment krijg ik weer tranen in mn ogen. Hetzelfde geldt voor tampons etc. Wel is het me met moeite gelukt om seks te hebben met mijn vriend. Ik kan dus wel een piemel in me verdragen, maar een vinger of een tampon (wat natuurlijk ingebracht moet worden met je vingers) lukt me gewoon niet. Ik vind het heel erg dat het gewoon een trauma voor me geweest is waar ik nogstééds last van heb. Ik moest dit verhaal gewoon kwijt omdat tot vandaag de dag alleen me vriend het dus weet sinds gisteren. Ik hoop dat iemand me misschien tips kan geven of kan helpen of in zo een soort situatie gezeten hebt, want ik ben radeloos, ik wil gewoon normaal kunnen zijn :frowning_face:

Ik denk dat het beter is om eerst aan jezelf te werken dan vragen te stellen met betrekking op seksueel contact met je vriend. Het gaat hier immers om jou. Je gaat naar een seksuologe binnenkort, die helpt je verder.

Ik vind het echt heel vreemd dat je vriend zegt dat jullie seks hebben, terwijl jij slaapt en dat je volgens hem tongzoent in je slaapt. Ik geloof echt niet dat dat vanuit jou komt of dat het überhaupt mogelijk is dat jij in je slaap daaraan meewerkt… Hierdoor vraag ik me wel een beetje af in hoeverre jouw vriend wel een ‘goede jongen’ is. Ik vind het echt heel rot wat je allemaal hebt meegemaakt en ik denk dat je er veel tijd voor nodig gaat hebben om het te verwerken, maar hierbij zal een seksuologe of psycholoog je inderdaad beter kunnen helpen!