Slechte eerste indruk gemaakt

Ik weet niet of er al een topic is geopend zoals deze, maar ik wil graag m’n verhalen kwijt en hopelijk kan iemand me iemand helpen. Ik zit nu op 2 gymnasium, ben donderdag begonnen. Donderdag was een introductiedag en vrijdag de eerste echte schooldag. We zijn allemaal gemixt, we zaten allemaal dus in een andere brugklas. Dus we moesten kennismaken en dat soort dingen. Ik vind dat ik het echt heel erg verpest heb. Ik heb een close vriendin die ook in die klas zit en daar heb ik vrijdag heel de dag naast gezeten, maar we zijn nogal luidruchtig. We werden gewaarschuwd door elke leraar en uiteindelijk ben ik er uitgestuurd omdat ik te veel lachte. Not good. Ik wil niet zo iemand zijn die heel de tijd maar de les verstoord. Wat kan ik hier aan doen, om te laten zien dat ik eigenlijk nooit zo ben? Want dat is waar. Ik herken mezelf niet echt zo. Ik schaam me nogal voor alles en dan zit ook nog een jongen die ik leuk vind in die klas -.- iemand tips?

Wees gewoon in het vervolg jezelf.

Hii.

Dat kan soms gebeuren, maar dat maakt niet uit. Je hebt vast niet een slechte eerste indruk hebben gemaakt en alsnog heb je je vriendinnen nog. Als je het gezellig maakt ja dan kan je soms luidruchtig zijn, maar dat hoort er nou eenmaal bij.

x I’mHereForYou

Maakt toch niets uit, maandag is iedereen het weer vergeten.

dit
plus het is niet alsof leerkrachten onthouden wie er de eerste dag een beetje gelachen heeft hoor