Slechte artikelen homepage

Yo

Iedereen weet wel dat de homepage van gs behoorlijk achteruit is gegaan. Of ja, vooral de artikelen en het is ook overduidelijk dat er steeds minder reacties komen.

De laatste 2 weken zijn er al een stuk of 3 zomerartikelen geplaatst. Waaronder vandaag nog iets, al was dat geen artikel maar gewoon een idiote reclame met een zomerse beschrijving.

Ook valt het op dat de artikelen ondertussen uit 90% plaatjes bestaan en 10% tekst. Oh en veel artikelen zijn gekopieerd of al oud maar aangepast.

Naja veel spelfouten, verkeerde namen bij foto’s en zo zijn er nog genoeg andere dingen op te noemen.

Nu vraag ik me dus echt heel sterk af wát er gebeurd op de redactie dat het zo onwijs slecht geschreven is allemaal…?

En waarom er ook niks met alle tips/kritiekpunten enzo gebeurd.

Agree.

Agree x 83768736539457397456745876386527648735

Dan zeg ik er wat van op een artikel word mijn reactie verwijderd. Nou lekker dan Girlscene. Wat zijn jullie toch weer super bezig!!!

Wauw dat is zwak. Ik ga dat ook even testen.

lekker schijnheilig. Maar hey ze hebben geen tijd he. Ze hebben het te druk met nagels lakken, taartjes eten, onzin uittesten en plaatjes zoeken :upside_down_face:

de waarheid is hard.

Nou nou let een beetje op je woorden ze doen wel veeel meer!

Beste,

Zojuist kwamen wij een nogal vervelende reactie onder de DIY tegen, de events plannen wij bijna altijd in de avonduren in en overdag zijn wij gewoon aan het werk, hebben meetings over potentiële samenwerkingen, beantwoorden mailtjes, etc. Vandaar dat wij jouw reactie hebben verwijderd om een negatieve sfeer onder het artikel te voorkomen.

Mvg,

Girlscene

You see ?

Ik ben het helemaal met jullie eens. En dan vraag ik me ook af hoe het kan dat er flink wat bloggers zijn die het ook fulltime doen, met minder mensen en toch een stuk betere artiekelen maken?

Vind het wel een beetje slecht dat ze te weinig tijd hebben om zelf goede artikelen te verzinnen (o.a. diy dus)

Indeed, maar mijn reactie was dus sarcastisch bedoeld :stuck_out_tongue:

Ik vind Love the look wel leuk. Dan zijn er nog wat overbodige zomerse artikelen en dan… celebs.

Ik heb gewoon niets met celebs en ken de helft niet. :’) Liek, I don’t care.
Er staan 21 artikelen op de eerste pagina bij mij. 9 daarvan hebben te maken met celebs (1/3e dus). Maar dat is persoonlijk, anderen vinden dat vast veel boeiender.

Dit komt niet altijd voor, maar ik weet niet wat ik precies mis. Ik vind het leuk dat veel artikelen persoonlijk zijn door users te betrekken, maar ik heb verder weinig raakvlakken. Ik val nog niet buiten de doelgroep (20 jaar), neem ik aan. Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar ik heb bijv. nog geen enkel artikel over najaarstrends gelezen. Alles hangt nu in losse flarden: Deze week, leuke kraagjes, volgende week een zonnebril, dan weer een studded hoed.

Soms mogen dingen wat algemener worden dan alleen maar één ding; als ik geen interesse heb in een zonnebril, mis je mij als lezer. Doe je een artikel over de trend ‘doodskoppen’ en laat 2324234234 miljoen opties zien, ja dan lees ik het liever. Ik weet dat het geen fashionscene is, maar het is ook geen celebscene.

Ik vind: Doe wat met actualiteit (huidige trends, seizoenen, etc.) en maak verdiepende artikelen ipv. één oppervlakkig ding. Bijv. studs zie je veel, geef dan niet één kleine tutorial over een hoedje met studs (ik draag geen hoed.), maar meer opties.

+1

oh, ik dacht al. haha.

(en het geklaag gaat door:)

Neem nu bijv. de rubriek fashion, het laatste artikel hierover is alweer van 10 september 2012. Dat is dus meer dan twee weken geleden. Er staat een poll over winterjassen, ik heb volgens mij niet eens iets gezien over jassen voor het herfstweer.

Op de homepage staat nu iemand’s blog met allemaal zomerkleding. Ik zit nu in mijn badjas ziekjes door verkoudheid; ik kan niet eens meer denken aan een korte broek en een shirtje.

Ik kom al sinds 2008 (ander account) op de site toen Monique er nog was en pfoe… wat deed ze veel. Ze had een shoplog up-to-date, beantwoordde emailtjes persoonlijk (had suggestie ingestuurd over het inzenden van foto’s van je kamer, reageerde ze enthousiast dat ze het inderdaad in gedachten had), reageerde in het forum (leverde me zelfs een ban op, hehe) en hield artikelen meestal basic maar leuk (bijv. een outfit artikel leverde al veel comments op).
Neem bijv. dit artikel: http://www.girlscene.nl/fashion/SSS/2010/oktober/fashionwonder_monique_gaat_voor_all_stars
334 comments. Het verschil is nu dat Monique met ons ‘praatte’, net zoals op beautygloss nog gebeurt met haar lezers. En dat balt ons. Meer dan algemene artikels en elke week eindigen met wat jullie hebben gedaan.

De artikelen zijn wel persoonlijk door users te betrekken, maar wat óns daadwerkelijk interesseert is nogal verschoven. Ik heb het idee dat de forummensen hier niet meer de doelgroep is van de homepage en dat er nu twee soorten groepen (algemeen gezien) de site bezoeken. Het is juist verhelderend om te kijken wat er onder je doelgroep speelt in het forum. Er zijn alleen al grote aankooptopics actief (Ebay, Primark, laatste aankopen, Action) en daar wordt ook zelden iets mee gedaan.

Ok, ik zal nu stoppen met deze feedback.