Slecht

Hey iedereen.
ik voel me de laatste tijd nogal slecht. ik ben sinds september veranderd van school (ik zat 4jaar met dezelfde mensen in school). En ik mis mijn vrienden gewoon erg veel. Het maakt me prikkelbaar en bij het minste wat er gebeurt ga ik huilen --’. Ik weet dat als ik dat wil verhelpen ik meer moet afspreken met hen. maar ik heb zooo veel schoolwerk dat ik er gewoon geen tijd voor heb. Ik raak nu al niet klaar.
Wie heeft er tips?
ik ben het beu me zo ongelukkig te voelen, terwijl ik mij echt amuseer in mijn nieuwe school, het is gewoon anders :frowning_face:

Je moet het idee loslaten dat het over zal gaan als je je vrienden weer ziet… Zo ga je zelf geloven dat je alleen gelukkig kunt zijn als je bij hen bent… Je moet er gewoon wat van maken op je nieuwe school en met die mensen contact zoeken. Je kunt natuurlijk wel afspreken met je oude vrienden…

Ik zou een beetje conact zoeken met de mensen uit je klas/clusters, meestal als je daarmee een beetje bezig bent gaat het weeer iets beter…

dat doe ik wel, en in school kan ik mijn gedachten verzetten.
maar telkens als ik thuis kom breekt er iets in mij, en ik weet niet hoe het komt …

Precies wat ik dacht. :slightly_smiling_face:

dat is wel waar… Maar ik had nooit gedacht dat ik het er zo moeilijk mee ging hebben