Slecht voorgevoel...

Hebben jullie wel eens een slecht voorgevoel over iets gehad?
En kregen jullie gelijk achteraf, of bleek het niets te zijn?
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen…

Met proefwerken ;p
Dan denk ik dat ik een 4 ofzo heb, terwijl ik een 8 had gehaald.
xx.

Heel vaak eigenlijk, en meestal ook gelijk.

Kan je wat voorbeelden geven? :slightly_smiling_face:

ja… en het was nog waar ook.

ik had vorige week gedroomt dat me zus tickets ging kopen en in mijn droom vroeg ze een website waar ze het kon boeken om een weekje naar turkije te gaan voor vakantie. (uiteinndelijk kocht ze het niet , in mijn droom dan) Word ik wakker met een sms van haar van: Heb tickets gekocht ga over 3 dagen naar Turkije :O! Dat heb ik altijd!!! Werd een tijdje helemaal ziek van dat ‘paranormale’ bullshit. Ik weet heeft helemaal niks met jou vraag te maken:P

Ik heb het ook heel vaak, en dan gebeurt het meestal ook nog.

Ik was op vakantie in Oostenrijk met me ouders en 3 zussen.
We gingen ergens de bergen in en daar gingen we van een sneeuwheuvel afglijden. En ik had al het gevoel dat er iets ging gebeuren, ik vroeg nog aan me ouders of we niet ergens anders konden, maar me ouders vonden het een leuke plek. Dus wij met van die vuilniszakken van de heuvel afglijden, en na een paar keer glijden viel me vader opeens in een best diepe kuil, toen brak hij zijn been.

En zo heb ik er nog wel een paar.

Ja ik heb wel vaker een slecht voorgevoel, vaak komt het uit, maar niet altijd…

best vaak slechte voorgevoelens waar ik doodsbang van word en er echt kapot aan ga, maar bij mij is het nooit uitgekomen :'D

Ik heb ze heel vaak en meestal kloppen ze ook. Ik weet meestal wie er gaat bellen, terwijl we geen nr herkenning hebben. Als we ergens heen moeten , weet ik altijd wel de weg, maar mn ouders of broer nemen dan eigenwijs een andere afslag, wat meestal fout is. En zo nog veel meer dingen maar dat is teveel om hier allemaal neer te zetten.

Ik heb dat best vaak , en vind het ook heel irritant .

Zo’n raar zwaar gevoel in je buik , je voelt je hart kloppen enzo :confused:

Toen mijn opa ziek werd kreeg ik hetgevoel dat hij het niet zo overleven en dat was ook zo.
Ik heb zulke gevoelens meestal heel heftig en die gaan dan ook niet weg, is echt super kut. x]

Jaa met jeugdzorg.
Dan heb ik altijd een voorgevoel dat mijn moeder
gaat huilen. Dat was een keer zo tijdens een gesprek.
En ik zat daar dan maar, terwijl mijn moeder moest
huilen. Wat moet ik dan doen? O___O
Maar nu ben ik bang, dat dat weer zo gaat enso.

Ja bij mn toenmalige vriend. Ik voelde aankomen dat hij het uit wilde maken, en toen gebeurde het ook nog :confused:

Verder heb ik weleens last van bang zijn voor dingen die nergens op slaan of wat niet kan.
En dan blijkt dat gelukkig niet te kloppen :3

Ik had 2x hetzelfde, bij dezelfde jongen ook nog eens.

Dat is kut he =__= denk je: oh van het weekend is het weer oké, maar nee :<