Hallo,
Ik ben slecht met jongens.
Ik snap echt niet hoe het komt. Ik zie er vrij normaal uit. Ik heb misschien een ietwat andere kledingstijl dan de meeste 15-jarigen, (niet om op te scheppen) maar ik volg gewoon de trends. Ik ben niet extreem lelijk, raar van persoonlijkheid, etc. Ik heb ook (weer niet om op te scheppen) best veel vriendinnen en ken ook wel een aantal jongens maar heb geen contact met ze. Ik zou misschien wel hallo zeggen tegen sommigen als ik ze tegen zou komen buiten school, maar ik denk tegen heel veel ook niet, omdat ik ze nooit spreek.
De meesten heb ik hooguit één keer tijdens het uitgaan gesproken wanneer ik en hij alcohol op hadden :-(, niet dat ik helemaal bezopen was ofzo hoor gewoon een beetje aangeschoten.
Als ik uitga krijg ik ook wel veel aandacht van jongens, maar ik weet echt niet hoe ik daar mee om moet gaan. Ik denk ook altijd dat er een weddenschap van zoveel mogelijk meisjes op een avond achter zit. Ik durf ook echt niet op een jongen af te stappen. Ik geloof dan gewoon niet dat ze op me af komen gewoon omdat ze denken dat ik leuk ben ofzo. Meestal denk ik ook, oh hij is gewoon dronken daarom doet hij dit.
Veel vriendinnen van me praten ook met jongens (op whatsapp enzo en toegevoegd op snapchat) en dat heb ik allemaal niet. Heeft iemand tips, want ik wil echt heel graag contact met jongens maar ik zou niet weten hoe.