slecht met jongens.....

Hallo,
Ik ben slecht met jongens.
Ik snap echt niet hoe het komt. Ik zie er vrij normaal uit. Ik heb misschien een ietwat andere kledingstijl dan de meeste 15-jarigen, (niet om op te scheppen) maar ik volg gewoon de trends. Ik ben niet extreem lelijk, raar van persoonlijkheid, etc. Ik heb ook (weer niet om op te scheppen) best veel vriendinnen en ken ook wel een aantal jongens maar heb geen contact met ze. Ik zou misschien wel hallo zeggen tegen sommigen als ik ze tegen zou komen buiten school, maar ik denk tegen heel veel ook niet, omdat ik ze nooit spreek.
De meesten heb ik hooguit één keer tijdens het uitgaan gesproken wanneer ik en hij alcohol op hadden :-(, niet dat ik helemaal bezopen was ofzo hoor :wink: gewoon een beetje aangeschoten.

Als ik uitga krijg ik ook wel veel aandacht van jongens, maar ik weet echt niet hoe ik daar mee om moet gaan. Ik denk ook altijd dat er een weddenschap van zoveel mogelijk meisjes op een avond achter zit. Ik durf ook echt niet op een jongen af te stappen. Ik geloof dan gewoon niet dat ze op me af komen gewoon omdat ze denken dat ik leuk ben ofzo. Meestal denk ik ook, oh hij is gewoon dronken daarom doet hij dit.

Veel vriendinnen van me praten ook met jongens (op whatsapp enzo en toegevoegd op snapchat) en dat heb ik allemaal niet. Heeft iemand tips, want ik wil echt heel graag contact met jongens maar ik zou niet weten hoe.

Gewoon een jongen aanspreken, er valt altijd wel iets te zeggen in het begin. Gewoon doen!

^ Ja, inderdaad. En sowieso vind ik niet dat die vriendinnen van jou het zooo veel beter doen dan jij, omdat ze om whatsapp met jongens praten. Waarschijnlijk durven zij niet eens in het echt met die jongens te praten.

Je kan ook doen alsof je hem per ongeluk “duwt” (lichtjes met je boekentas of handtas tegen hem aanlopen) en je dan verontschuldigen. Meestal laat ik daarbij mijn sleutels ofzo ook vallen en dan raapt hij die meestal op. ERn dan begin ik tegen hem te praten.

Wat een stomme manier eigenlijk, maar het heeft eigenlijk gewerkt tot nu.

Haha Leau, dat is precies zoals het in films ook altijd gebeurt :’)

Haha ja, het heeft er wel voor gezorgd dat ik als de grootste kluns bekend sta, maar het werkt wel dussss dan vind ik het niet erg :grinning_face_with_smiling_eyes:

kijk daar hou ik van, beetje zelfverzekerd! haal die ‘‘niet om op te scheppen’’ weg want dat is niet nodig! tenminste, ik zie het niet opschepperig :wink: Over het algemeen zijn jongens en meisjes best wel gescheiden in groepjes enzoo… dus het is ook moeilijk om contact te maken met een jongen. maar ik kan juist heel goed met jongens opschieten. Je moet gewoon beetje een vlot praatje maken met ze en zorgen dat ze zich niet gaan vervelen :wink: . en beetje flirten is altijd wel leuk om te doen tochh ::slightly_smiling_face:

Misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen :’) Gisteren moest ik iets aan een jongen geven en ik raakte zijn hand aan en toen had ik al zoiets van asdfghkl enzo :’)

Maar dit gaat niet over het probleem van de ts dus OT :slightly_smiling_face:

Gewoon lekker jezelf zijn! Of de tip van Leau gebruiken! Haha

Wow, wat maak je het moeilijk voor jezelf, terwijl het super makkelijk is! Praat gewoon tegen een jongen! Tijdens uitgaan is een makkelijke manier, zeg gewoon iets en het gesprek gaat vanzelf, je zult zien dat het alleen maar leuk en easy is :slightly_smiling_face:

Oke dit ga ik ook proberen maandag, er is een hele knappe jongen op school maar ik weet steeds niet wat ik moet doen :stuck_out_tongue:

Thankss ik denk dat ik hier echt wel wat mee kan!

hahaha dat ga ik echt een keer proberen :slightly_smiling_face:) :slightly_smiling_face:)

Hahaha ik gebruik inderdaad ook af en toe de manier van Leau :flushed:
Gewoon nét iets klunziger voordoen dan je bent tegenover jongens, vinden ze vaak best schattig/grappig.
Of per ongeluk/expres bijna vallen of iets uit mn handen laten vallen.
Het werkt best wel goed :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik herken me hier wel een beetje in. Ik heb ook niet veel contact met jongens in mijn nieuwe klas. Ik kom altijd een beetje via andere meiden in contact met ze. Maar ik zou ook wat meer contact willen hebben met jongens dus upje