Slecht met jongens...

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op Girlscene en ik heb me oa. aangemeld omdat ik jullie hulp nodig heb.
Ik ben deze meivakantie op een hele gezellige camping geweest waar een hele leuke jongen was. :flushed:
Nadat ik terug was gekomen van een geweldige week gingen mijn vriendinnen en ik meteen regelen dat ik een keertje terug kan komen, en dat is dus met hemelvaart! :grinning:
Ik heb het nummer van die leuke jongen, alleen hij is best kortaf, maar volgens mijn vriendinnen is hij dat altijd op app. Alleen ik wilde de hele week al een ding en dat was een knuffel van die jongen. De laatste avond wilde een van mijn vriendinnen perse een knuffel van iedereen toen ze weg gingen, en toen die jongen vroeg of ik er ook een wilde zei ik nee… :dry: IK BAAL ZO ERG! Maar een van zijn vrienden hoorde dat het mijn laatste avond was, dus die ging de hele tijd ‘afscheidskusje, afscheidskusje’ zeggen, dus toen durfde ik geen ja te zeggen. Maar ik heb dus met hem ge-appt en ik kan dus met hemelvaart mn knuffel komen ophalen! :slightly_smiling_face: Alleen ik ben toch wel zenuwachtig want ik ben super slecht met jongens en als ik hem app is hij kortaf. Dus zou ik hem nog appen voor hemelvaart? Zo ja, wat dan?

Ik ben een beetje chaotisch nu ik het terug lees, maar I need help!

Tja dat is het hem juist. Ik weet niet of hij mij ook leuk vind, en ik denk altijd overal over na, daardoor durf ik vaak dingen niet of word ik zenuwachtig… but ik ga het proberen :slightly_smiling_face:

Als hij jou ook leuk vind loopt het allemaal vanzelf wel.

Niet teveel zorgen om maken.

Nog meer tips? Ik heb ook nog niet echt in real met hem gepraat, wel gewoon met een grote groep vriendin gepingpongt enzo, maar praten durfde ik niet omdat ik dan altijd zo’n rode kop krijg…

Adem in, adem uit, doe het rustig aan! :slightly_smiling_face:
Je kan hem gewoon WhatsAppen. Als hij kortaf eageerd is het wel een teken dat hij niet zo WhatsApperig is. Doe wat voor jou fijn voelt. Knuffel en kusjes vind hij vast erg leuk, dus waarom niet? Ik denk dat hij het schattig vind als je rood wordt, dus dat is alleen maar in je voordeel hahaha.

Alleen bij zn vrienden wilt hij altijd stoer doen, jammer genoeg. Maar ik ga gewoon verstand op 0 en ik zie wel wat er komt.

Mijn soort van vriend woont 2,5 uur bij me vandaan en is ook best kortaf op de app.
Doordat het bij mij al soort van m’n vriend is heb ik hem erop aangesproken, maar vaak zijn ze gewoon druk, moe of sowieso niet erg whatsapperig.

Zal me er niet te druk om maken als ik jou was :wink:
Have fun :slightly_smiling_face:

Thanx iedereen, ik ga er gewoon vrolijk heen en zie wel wat er gaat gebeuren. :slightly_smiling_face: