Slecht gevoel over.

Hey,
ik ben al bijna 2 maanden samen met mijn vriendje. Vorig weekend is hij bij mij thuis geweest en hebben we alleen gedoe ‘boven de gordel’ gedaan, en dat vond ik echt gewéldig, het was heerlijk en heel lief en romantisch. Vandaag is hij weer bij me geweest en toen zijn we veel verder gegaan, ik heb hem (uit mezelf) gepijpt en hij heeft mij gevingerd. Ik vond het pijpen op zich niet erg om te doen, zijn reactie erop was zo schattig en hij vond het echt heerlijk, dus ik was daar wel blij mee, maar wat me dwars zit is dat ik er nu (nadat hij weg is) een erg slecht gevoel over heb. Wat ik me afvroeg is: denken jullie dat dat komt omdat ik er dan toch niet klaar voor was? Of is het gewoon altijd raar nadat je voor het eerst gepijpt hebt ?

(Mijn vriendje is trouwens erg lief hoor, we hebben daarna nog erg lang in elkaars armen gelegen etc., en hij deed gewoon echt heel schattig. Hij is trouwens de eerste jongen die ik pijp).

Bedankt voor het lezen!

Up.

ik denk dat je der gewoon aan moet wennen aan t idee dat je dat gedaan hebt. voor wat ik begrijp zit t allemaal wel goed tussen jullie en ben je ook echt verliefd, dus ik zie geen reden om je druk te maken hoor! anders vertel je t aan m, en dan doe je t de aankomende tijd gewoon niet NOG een keer?

Vertel het hem, zal die vast wel begrijpen, en doe het een tijdje niet meer totdat je het zelf weer wilt.
Begin anders gewoon met hem trekken ofzo.

Ja, jullie hebben gelijk :slightly_smiling_face: Ik wil het hem ook wel zeggen, maar het probleem is dat hij, toen ik eraan begon, zei van ‘weet je zeker dat je dit wilt doen’ etc., en dat ik toen gewoon ja heb gezegd. (Ik wou hem gewoon eens een keertje verwennen). En treken heb ik vandaag ook gedaan. Ik denk dat ik inderdaad gewoon aan het hele idee moet wennen. Maar idd, het zit erg goed tussen ons, hij was eerst mijn beste vriend en ik hou echt van hem. Ik hoop dat dit gevoel snel voorbij gaat :slightly_smiling_face:

Misschien heb je het toch wat te snel gedaan?
Ik had dat ook in een andere relatie, maar ik dacht dan: het gebeurt vast niet voor niets.
Maar nu ik er op terug kijk vond ik het wel te snel allemaal.

Ik denk dat het inderdaad te snel was, maar op het moment zelf voelde het echt goed aan en het was verder compleet mijn eigen keus. ''Eigen schuld, dikke bult"-situatie I guess.

sorry, ik heb hier geen ervaring mee.
maar ik denk dat je al het bovenstaande het beste kunt doen! =)

xliefs.

Trouwens, Esmée (naam staat op je pro), ging dat gevoel van spijt na een tijdje weg? Had je er daarna nog veel last van?

Okee, bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face:

Ja dat ging wel weg hoor. Maar die relatie is ook alweer van 3 jaar geleden.

Ik zou gewoon rustig aan doen verder en zulk soort dingen voor speciale momenten houden. :3 Maak er niet iets gewoons van, das zonde.
Ik denk dat je spijt gevoel dan ook wel verder weggaat.

t is denk ik na je eerste keer even wennen of gek dat je t gedaan hebt, denk misschien aan je eerste zoen? Volgende keer kijk je even of je hetzelfde gevoel hebt zo niet? dan zit t wel goed :wink:

toen ik mijn vriend voor het eerst pijpte hadden we het al gedaan
ik had mezelf voor genomen niet te pijpen
maar na de eerste keer hem gepijpt te hebben vond ik het ook wel een beetje raar.
daarna heb ik het een tijd even niet meer gedaan
en als ik het nu doe voelt het gewoon goed.
dus ik denk dat het iets te snel hebt gedaan
2 maanden is nog maar heel kort he
ik had iets van een half jaar met hem en toen pijpte ik hem pas.
dus gewoon nog even mee wachten tot je het weer doet.
x

Ik denk dat je nadat je zoiets doet, je je sowieso raar voelt achteraf.
Zal wel overgaan :wink:
je moet idd nog wennen aan de gedachte.
Ik denk niet dat het perse te vroeg was, maar dat het gewoon het gevoel
van de eerste keer is.