Slash!

Hey,
Ik vroeg me af… zijn er hier nog meer mensen die Slash gaan/willen zien op Pinkpop dit jaar?
En zo ja; hebben jullie enig idee wat hij precies gaat doen? Ik bedoel, ik verheug me er natuurlijk ontzettend op, maar hij zingt niet, dus. :’)

Nee geen idee.

Ga je er wel heen?

Nou ehm gitaarspelen? :'3

Ehm, als het de Slash is van Gun’s & Roses die bekend staat om zijn geweldige gitaarsolo’s, zou hij vást wel gitaar gaan spelen dan.

Vroeg ik gisteren ook aan een vriendin ja! Maar hij zal niet al die mensen met wie hij speelt op z’n album meenemen. xD

Hehe, dat snap ik. De oorspronkelijke vraag was ook gewoon wie er nog meer ging. En toen vroeg ik me af of hij iemand mee zou brengen, zegmaar.:’)
Dus ik zal iets duidelijker zijn: Wie gaat?

Ik ga. :-D

31 mei staat hij trouwens ook in Paradiso.

ik niet. maar ik zou wel willen.

Oeh. Kosten? Is de Paradiso dan trouwens voor iedereen toegankelijk. Daarmee doel ik op leeftijd…

ja iedereen toegankelijk, 32 euro exc verzend en service kosten en je moet lidmaatschap betalen aan paradiso (3,20 ofzo voor 1 maand of 18 euro per jaar geloof ik) vind het een trouwens een mooie locatie voor een (kleinschalig) concert

Ik denk dat hij gewoon gitaar gaat spelen als de tering.
Zie hem zelf liever in een band, eigenlijk. Helaas is Guns 'n Roses al láng dood. =(

Youtube het anders ff?

Ja, ik vind het zo jammer, dat Guns 'N Roses niet meer bestaat! :[
En ik vind het jammer dat Axl nu dreadlocks en een buik heeft. Hij zag er vroeger ze leuk uit met dat lange haar en die hoofdband, haha.

Hahaha, ja, Axel dacht dat braids hem wel zouden staan… nounéé. =D Vroeger was hij gewoon sexy, maar dat kan je ook niet je hele leven blijven, natuurlijk. Gelukkig bestaan bands als Iron Maiden en Metallica nog wel.

Ja, da’s waar. Maar ik vind het gewoon jammer, vroeger was hij juist knap. :’) Er staat trouwens echt een smerige foto van hem op internet, heeft hij zo’n bling aan en gaat hij zegmaar met zijn arm tussen de benen van een naakt meisje door. En dat zie je dan als je Axl Rose intypt, serieus, ik ben voor mijn hele leven getraumatiseerd! :’’’’)

Ja, Iron Maiden is goed, Metallica ben ik niet zo’n fan van. Dan blijf ik toch liever oudere bands luisteren, haha.

Haha, gelukkig kan ik die foto niet vinden op Google! - Moest het natuurlijk even intypen -
Maar Metallica is net zo oud als Iron Maiden hoor. Da’s allemaal jaren '80. Of ga jij nog verder terug in de tijd qua muziek? xD

Ik zou ook wel willen, heel graag zelfs xD

Ja ik vond hem dus wel x]
Bah
En hij is oud en eng op die foto!

Haha, eigenlijk wel. Meer de tijd van the Doors. Op Nirvana na, of course! =D Maar om de een of andere reden heb ik ook iets tegen bestaande bands :’’) Vraag me niet waarom, maar ik luister echt nauwelijks bestaande bands!