Slapen

Hee iedereen!
Ik heb nu bijna 8maanden met mijn vriend, oud&nieuw ga ik bij hem vieren en zijn ouders dus vroeg hij of het misschien handiger was als ik dan bij hem bleef slapen. Dit leek mij natuurlijk ook handiger en zou best wel een keer in zijn armen in slaap willen vallen. Het enige probleem dat er is, is dat mijn moeder dit niet goed vindt. Ik vroeg het en het was direct nee en er was niet over te praten:S iemand enig idee wat ik doen kan?

xxxxxxx

Voorstellen dat zij je 's nachts dan maar op moet halen? Misschien draait ze dan bij?

ophalen hoeft dan helaas niet was wel een goed idee geweest maar hij woont super dichtbij en daarnaast vindt mijn moeder dat hij mij naar huis hoort te brengen…

16 en hij 17

Praten gaat helaas niet met mijn moeder over dit soort onderwerpen het was Nee en toen wilde ze het er niet meer over hebben, ik ben bang dat als ik er nog weer over begin ik met oud&nieuw niet eens naar hem toe mag:s
Ja maar wanneer zou ze het dan wel oooooiiit goed vinden? ik vind het super jammer.

Laat je moeder met zijn moeder praten?

Toen ik en mijn vriend bij elkaar wouden slapen mocht hij eerst niet van zijn ouders. Toen heeft zijn vader mijn moeder gebeld en overlegt en toen mocht het wel. Dus net zoals hierboven laat jullie ouders met elkaar praten, misschien komt er iets goeds uit.

Dat bellen is opzich wel een goed idee alleen kennen onze ouders elkaar nog niet. misschien een idee om ze eens aan elkaar voor te stellen:P