Slapen

Hello ladies.

In mijn vorige topic vroeg ik jullie, hoe ik het beste mijn moeder over kon halen om mijn vriend bij mij te laten slapen. Nou, na 9 maanden samen te zijn mag het dan eindelijk. Helemaal gelukkig natuurlijk…
Maar ik vind dit ook wel spannend… We hebben al seks gehad, dus daar gaat het niet om. Het gaat eigenlijk om stomme dingetjes.

Als ik 's ochtends wakker word dan stink ik echt uit mn mond. Heeft iemand hier tips voor zodat dat minder is? Natuurlijk poets ik voor ik ga slapen gewoon mn tanden :wink:.
En mijn bed kraakt echt verschrikkelijk en ik wil echt niet dat mijn ouders dit horen… Hoe los ik dit op?

Alvast bedaaaankt :slightly_smiling_face: x

Iedereen stinkt uit zn mond sochtends. Tenminste, dat idee heb ik. Niets aan te doen. Hou anders een flesje water naast je bed, dan kun je sochtends even een slokje drinken dat scheelt misschien.
En eehh krakend bed heb ik ook last van, maar ik trek me er niet zoveel van aan :stuck_out_tongue: het is wel minder als hij boven op me ligt merk ik!

Ik denk dat hij ook niet heel fris uit zijn mond ruikt 's ochtends dus ik denk niet dat hij merkt dat jij dan ook een beetje uit je mond stinkt en anders leg je keelsnoepjes in je kamer, die zijn heel fris.
En ik denk niet dat je iets aan dat bed kunt doen, misschien anders op de grond slapen?

Dat uit je mond stinken zal vast wel meevallen, en anders heeft hij het ook toch. Niks om je druk over te maken. En anders, drink even een slokje water als je wakker wordt zoals xVlinderr al zei. Sneak even naar de badkamer bijvoorbeeld als je wakker wordt om je even op te frissen haha.
En dat krakende bed, hmm ja niks aan te doen. Heel zachtjes doen, of een alternatief voor het bed zoeken (stoel, bureau, op de grond…)

Je hebt 9 maanden iets met je vriend, die zal het echt niet erg vinden als je niet zo heel fris ruikt hoor.
En nouja je hebt toch ook wel eens seks op dat bed overdag? Dan is 's nachts geen verschil?

Ja nouja het is ook niet dat ik bang ben dat hij vindt dat ik uit mn mond stink, vind het zelf ook niet erg prettig! En nouja ik heb een nieuw bed, staal, van ikea… Dus dan snap je m al haha.

Maar bedankt voor de tips :slightly_smiling_face:

ik spring sochtends wel eens uit bed, om naar de wc te gaan, poets ik meteen ff me tanden haha (aa) en boeie, hij ruikt vast ook niet heel lekker sochtends. gewoon mond dicht houden ('a)

Volgens mij heeft zo’n beetje iedereen dat 's ochtends. Ik heb altijd m’n bidon bij me, overal, dus ook naast m’n bed ‘s ochtends en dan neem ik daar ff wat slokken van. En meestal geef ik em ook ff door aan m’n vriend, zodat zijn adem ook weg is :’)

Zet water naast je bed neer. Ik zelf vind het best vies om met iemand te zoenen bijv. met een ochtend lucht. Smaakt gewoon, stoffig haha.

S’ochtends even naar de wc en dan meteen tandenpoetsen:P

Je kunt je matras op de grond leggen.

• fuck you :slightly_smiling_face:

Niemand ruikt trouwens florissant uit zijn mond 's morgens… Ik zou me er niet al te druk om maken.

gewoon een flesje drinken naast je bed? of van die smintjes ofzo :stuck_out_tongue:

iedereen heeft zelfde ritueel
niet veel herrie anders de matras inderdaad

Ik zet altijd een flesje water naast het bed, sowieso omdat ik dan m’n warme bedje niet uit hoef als ik dorst heb :stuck_out_tongue: Maar het helpt ook heel erg tegen die ochtendgeur uit je mond!

Tegen het krakende bed… Tja, het komt ook zo vreemd over om je matras dan maar op de grond te leggen! Maar volgens mij is dat wel de enige oplossing…

Ik las laatst iets, dat jongens het juist raar vinden als een meisje extreem fris ruikt ‘s ochtends, omdat hij dan het idee heeft dat híj heel erg stinkt. Met andere woorden; maak je niet druk, hij zal het echt niet erg vinden :’)

Nou even een update; alles is goed gegaan en ik heb me weereens druk gemaakt om niks haha. Maar toch bedankt :slightly_smiling_face: x

Ben ik echt de enige die het niks boeit dat ik 'sochtends uit mn bek stink? :"D

hahah dat heb ik nou ook, nooit gemerkt ook, :stuck_out_tongue: