slapen?!

oef ja ik heb dat ook,
ik heb een jaar met mn vriendje, en ben 15
en t mag gewoon nog steeds niet, grrr
als t aan mn moeder ligt gebeurt t gewoon niet ofzo
maar succes iig !
m’n vriendinnen zeggen altijd dat je het beter over “logeren” kan hebben, dat klinkt wat minder erg ofzoiets
xx

Tsja. Ik wil met Valentijn bij mijn vriend slapen. We gaan naar E’hoven, en het is nogal moeilijk met het OV voor mij om weer thuis te kunnen komen. Dus wil ik bij hem blijven slapen.
Gewoon, op een aparte kamer, vind ik ook al goed. Scheelt gewoon een hoop moeite met OV.
Maar ja, 't mag toch nooit van die mensen. Zelfs niet op een andere kamer ¬¬.

Anyway, ik ga het gewoon nog een keer vragen.
“Nee heb je, en ja kun je krijgen”
“Niet geschoten, is altijd mis” etc.

gewoon vragen… en alles is al wel een beetje gezegd eigenlijk

succes met praten!

oke meiden,
ik heb antwoord!
ik mag alleen als ik bij zn zusje (vriendin van me) op de kamer ga slapen.
maar 's nachts sluip ik dan wel even weg. :relieved:

ik ga straks vragen waarom ik alleen bij haar op de kamer mag slapen.

x

Ik mag ook van me ouders wel bij z’n zus (vriendin van me) op de kamer, maar ik slaap gewoon bij hem.

-

Haha dat is bij echt vet veel mensen zo, maar ken echt maar 1 stelletje die zich hier aan houd :stuck_out_tongue:

Mijn ouders zijn wat daar in betreft heel makkelijk.
Ik sliep al met iemand sinds m’n 16de (bij hem, máár ook bij mij thuis) mijn moeder heeft liever dat ik het hier doe ipv buiten ergens. (:
Mijn ex (van bijna 2 jaar geleden zoiets), mocht niet bij mij slapen van z’n ouders, hij was 19 geloof ik. Ik vind dat zelf een beetje té, tenzij je geloving bent natuurlijk.

Maar, ik kan wel snappen dat het van sommige ouders het niet mag. Maar, je houdt het toch niet tegen.

Wij slapen op aparte kamers -.- Maarja… we gaan laat slapen en ik lig al 's morgens om 7 uur in zijn bed :stuck_out_tongue: Veel zin heeft het volgens mij niet…

Ik mocht het eerst niet, maar na 5 maandjes ofsoo wel. &nu slaap ik er elk weekend of hij bij mij natuurlijk. Gewoon zeggen dat je graag bij hem bent. en Dat je ouders zelf togh ook altijd bij elkaar slapen, diee ga jij togh ook niet appart laten slapen. Zeg gewoon eerlijk van: Ik wil gewoon met hem kunnen knuffelen midden in de nacht. Blalbalblaaa, komt echt wel goed! :d

Toen ik zei tegen me ouders dat ik een vriendje had (uit Engeland!), twijfelde ze eerst wel. Ik mocht dan ook wel naar hem toe, maar niet alleen. Me vader ging dus mee. Ik ging naar Luke (mijn vriendje) en me vader ging gewoon andere dingen doen (de stad in enz.). We hadden dus eerst een hotel, maar toen vroeg ik of ik bij Luke mocht slapen en toen zei me vader dat hij eerst aan me moeder ging vragen. Die vond het goed. Me vader dus ook. Maar hij gaf me wel condooms mee, midden in de stad, toen zakte ik wel ff door de grond XD.

Gewoon vragen: Heb je me brief gehad?
Dan begint ze vast wel te praten.

mijn ouders zijn gescheiden :crazy_face:

gewoon mam is het goed dat ik bij mijn vriendje slaap?
bij mij mocht het na ongv. 3 maanden
nu slapen we ongeveer 2 á 3x per week bij elkaar
( hebben bijna 11 maanden :grinning:)

auuwww watch your spelling :grinning:

ik heb echt preceis hetzelfde als jou, ook 15 ook 1 jaar met mn vriendje en heb het nu 2 keer gevraagd, een keer met oud en nieuw, omdat het anders zo laat zou worden als ie me thuis bracht toen was t meteen nee en een keer laatst in de vakantie toen was het: we zullen zien en een paar uur later: nee. reden: onodig, echt wtf laat ze dood vallen