slapen?!

hee meiden.
ik heb een vraagje…
nou, ik wil aan mn ouders vragen of ik bij mn vriend mag slapen (ben 15).
maar ik ben bang dat ze nee zeggen.
ik heb mn moeder al een brief geschreven (dat is makkelijker dan gewoon vragen). maar ik heb nog geen antwoord. hoe kan ik ze overhalen?!

x

hahahaha, ik heb ook geen idee. ik vraag me ook af hoe ik dat ga vragen wanneer die tijd is aangebroken.

ik heb echt geen idee, dus.

Nee geen brief xD
Zet je over die angst heen, en vraag het gewoon.
Heb ik ook gedaan =)
En het mag =)
Geloof me, ouders zijnminder moeilijk dan je denkt! <3

naja ik zou gewoon vragen zo van hea mam mag ik zaterdag bij bob blijven slapen ofzo xD? en hoe je ze over kan halen uhm misschien eerst vragen waarom het niet mag en als ze ergens bang voor zijn daar een goed gesprek over hebben enzo tsja nouja veel succes :stuck_out_tongue:

die van jou, ja.

mijn ouders gaan zekers weten ‘nee’ zeggen.

gewoon eerlijk vragen
ik weet zeker dat mijn ouders nee zouden zeggen(16)
maar echt ga naar beneden en ga zitten
en vraag het ze
en niet eerst een slap verhaal ophangen en dat de conclusie is dat iedereen het wel mag dus de vraag: mag ik het ook

niet geschoten is altijd mis

Het is denk ik toch beter om het gewoon te vragen face-to-face.
Dan kan je uitleggen waarom je het wil en vragen waarom het van je ouders niet mag. Dan krijg je eerder een reactie dan wanneer je een brief schrijft.

dankje!

En… hoe is het afgelopen?? ;p

Ik heb het mijn moeder gevraagd laatst. Gewoon voor de gein, wilde weten hoe zij daar over dacht. Ze had een nogal hypocriete theorie. Mn vriendje mag wel op een matrasje naast mij liggen, maar niet in hetzelfde bed. alsof ze dat gaat controleren

Mij lijkt het beste om het gewoon te vragen, en er normaal over praten. Als het niet mag, gewoon laten. Begin er een weekje later weer over.
Hoe lang heb je al met je vriendje?=)

heb nu 3,5 maand met hem.

het antwoord horen jullie binnenkort. =)
ik zal er vanavond over praten met mn ouders.

x

Oej. dat is op zich wel kort om bij elkaar te slapen, vind ik persoonlijk.
Maar succes vanavond!

ik vroeg dat nooit, ik deedt het gewoon.

ik ben ook echt bang om het te vragen!
ik krijg over een week wel een tweepersoonsbed en mijn moeder weet wel dat ik het wel volgens mij, maar laatst zei ze nog jaa als je dan over een paar jaar een jongen blijft slapen blabla
en ik dacht echt paar jaaaaar?!:expressionless:

maar ik ga het denk ik gewoon zeggen
ja mam ik blijf ook meteen slapen en dan kijk ik wel of ze er wat van zegt
of vind iemand dit een heel slecht idee? xD

hahahaha als ik tegen me moeder zou zegge; hey mam ik
blyf er ook meteen slape, zou ze zeggen dat ik dat niet zomaar
kon zeggen en dat ik dat hoor te vrage=P maar misschien vind jou
moeder het wel goed, ik weet het niet=p?

ik ken 'tt probleem. nu heb ik er pas geleden met m’n moeder overgepraat en ze dacht over sommige dingen heel anders. Ik zou zeggen ; gewoon over praten.
Succes!

Ja, mijn moeder kijkt er ook heel anders tegenaan. Ze vindt bijvoorbeeld dat je pas na 1 jaar verkering, seks mag hebben. Ik vind dat best wel laat.

vraag het facetoface of ga bij hem slapen.

lots of love

Ik had pas 2,5 maand toen ik bij mijn toenmalige vriendje ging slapen hoor, en toen was ik 14 jaar. Ik wist eerst ook niet hoe ik het moest vragen, maar we sliepen op aparte kamers, alleen dan mocht het. Misschien iets om dat voor te stellen?

ik denk dat mijn moeder gaat lachen als ik dat zeg en dat ik dan een hele preek krijg over sexuele voorlichting en dat ik moet wachten tot ik er echt klaar voor ben enzo.
maar dan hoef ik tenminste niet een heel onhandig stuntelig gesprek te voeren van ja ehm mam, ik wil ehm blijven slapen daar.
god dat zou ongemakkelijk zijn xD