Slapen..

Hee Hallo allemaal!
Ik begin maar gelijk met mijn probleem, of nouja, irritatie.

Ik ben 16 jaar en heb al 14 maanden een relatie met mijn vriend van bijna 20. We mogen nog altijd niet bij elkaar slapen. Ook niet in de logeerkamer.

Nu is dit nog vervelender omdat hij in Utrecht woont en ik in Den Haag. We houden het prima vol hoor, en we hebben het echt super! Maar het wordt zo vervelend. We hebben al zo lang en we zijn super serieus. Maar als hij bij mij is, moet hij 's avonds laat nog helemaal naar huis met het openbaar vervoer, terwijl hij de volgende dag weer op de stoep staat. Kan hij toch beter blijven slapen lijkt mij :slightly_smiling_face:
We hebben al heel lang seks, en ik weet ook zeker dat mijn ouders dat weten.
Maar ze vinden mij te jong.
Ze vinden dat ik, als we bij elkaar zouden slapen, alles al gedaan heb en niks meer heb om naar uit te kijken.

Nu heb ik dit heel lang gesnapt, maar ik vind dat het nu een goede tijd is om er wel aan te beginnen.
Alleen kan ik er niet met mijn moeder over praten, al mijn argumenten negeert ze gewoon.

ik ben gewoon benieuwd naar jullie situatie, hoe denken jullie ouders hierover? Overdrijf ik, of overdrijft mijn moeder?

Groetjes.

Ik denk dat het niet echt heel erg is als hij bij je komt slapen.

Kun je niet bij hem slapen?
Of vinden je ouders dat ook niet goed?
Na 14 maanden snappen ze toch ook wel dat jij wat verder wilt gaan?
zeg ik, die niet eens is ontgroend xD
en het verschil is ook niet zo bijster groot hoor :open_mouth:

praat er met je ouders over en kom samen tot een oplossing zodat hij wel bij jou mag blijven slapen.

‘Kun je niet bij hem slapen?
Of vinden je ouders dat ook niet goed?
Na 14 maanden snappen ze toch ook wel dat jij wat verder wilt gaan?
zeg ik, die niet eens is ontgroend xD
en het verschil is ook niet zo bijster groot hoor :O’

Om even op jou te reageren… Het maakt niet uit waar, ze willen het in beide huizen niet… Ik vind het zelfs al een verbetering als hij in de logeerkamer mag slapen, gewoon omdat dat makkelijker is vanwege de afstand tussen onze huizen, maar daar wil ze niks van weten… :S
\Trouwens, echt bedankt dat jullie reageren! Ik dacht; er zijn zoveel topics, zullen ze die van mij wel zien :stuck_out_tongue: haha Bedankt!

Wat vreemd zeg van je ouders?
Ik zou even goed met ze gaan praten, waarom willen ze het precies niet? Waar zijn ze bang voor?
Het is toch heel normaal om bij elkaar te blijven slapen, zeker als jullie zo ver uit elkaar wonen.
En hij mag niet eens op de logeerkamer (alhoewel dat sowieso al een beetje debiel is), hebben ze een hekel aan hem ofzo?

Nou dat zou je wel zo kunnen zeggen ja. Zeker in het begin vonden ze hem maar niks, vooral om het leeftijdsverschil. Maarja, we gaan nu al best lang met elkaar…

succes met er over praten en ikvind dat ze ondanks het leeftijdverschil na langer dan een ajar iets te hebben niet meer mogen zeiken.

en het is ook lullig dat je vriend dan telkens heen en weer moet.

heb je al gevraagt waar ben je bang voor als die blijft slapen?

wand toen ik voor het eerst een vriendje wouw laten slapen vond me moeder het nog vroeg en jong toen zij ik waar ben je bang voor als ik sex wil doe ik het toch wel(maar wel op een nettere manier)

haha nouja het gekke is dat mijn moeder heus wel weet dat we seks hebben. Ben ook 4 maanden geleden ongeveer aan de pil begonnen…

Maar dat is wel een goede! ik vraag gewoon wat nou het grote probleem is, wat haar tegenhoud… Het is namelijk niet alleen leuk voor ons, maar ook een stuk handiger!

Ik zou het gewoon doen. En dan komen ze er achter, geven ze je straf. En dan doe je het opnieuw.

Ik vind dat je af en toe een beetje rebels mag doen. (Maar goed mijn ouders doen ook nergens moeilijk over en ik mocht na 2 weken al bij mijn vriend slapen)

Zo das lekker!

haha, nou tuurlijk heb ik daar wel eens overna gedacht… maar ik denk dat dat het ‘vertrouwings-proces’ alleen maar vertraagd.

Maar bedankt voor al jullie tips iig! Ik ga maar eens een goed gesprek voeren en ik stop niet voordat het mag! :stuck_out_tongue:

Wat flauw dat hij zelfs niet in de logeerkamer mag. Ik heb geen tips.

ik zou dat echt heeel dom vinden als ik dat niet mocht van me ouders
14 maanden is vet lang
en als ze toch al weten dat je seks hebt gehad
WHATS THE DEAL?

ik vind echt dat je moeder overdrijft…

ja ik vind ook dat je ouders overdrijven.
mijn vriend mocht al bij me blijven slapen toen we net een week verkering hadden… maarja hij woont dan ook 2 uur reizen met de trein van me af en dan nog een half uur met de bus… en daarbij heb ik gewoon chille ouders.

Das echt fijn! Mijn vriend woont ook 2 uur van mij vandaan… nu zei ik laatst heel subtiel dat ik zaterdag tot laat bij zijn familie ben (met de intensie dat daar blijven slapen dus de enige olossing was), kwam ze met het geweldige idee maar wel op de komen halen daar.

Nu is dat best lief dat ze me zo laat daar ophaald… maar ik snap het probleem echt niet…
Ze wil het echt niet hebben.

Vind wel leuk dat jullie allemaal reageren, van alle meiden en moeders die ik hierover gesproken heb is er nog nooit iemand geweest die mijn moeder begreep :stuck_out_tongue: