Slapen, tijdverspilling?

mijn ma zegt altijd dat slapen gezond is, dus slaap ik veel ;3
hahaha

nee want anders ga je na een tijdje dood en dan heb je misschien wel 80 jaar van je leven verspilt :stuck_out_tongue:

Maar stel je voor, dat slapen geen nut had en je kan niet moe worden… Zou je dat dan alsnog doen? Want dan verspil je je tijd wel…

slaappillen? hahaha:P

waarschijnlijk wel, want er zijn heel veel onnuttige dingen (zoals urenlang girlscenen of heel veel snoepen :stuck_out_tongue:) en die doen we ook

Nee, want als ik niet moe ben kan ik niet slapen.

De tijd die ik moet slapen om uit te rusten vind ik geen verspilling, want dat is gewoon iets wat moet. Uitslapen daarentegen vind ik dan weer wel verspilling. Ik zet in de vakantie, ook al hoef ik nergens heen de wekker standaard om half 9 of 9 uur.

Je hebt het toch nodig? Waarom zou het tijdverspilling zijn :’)

Nee, ik hou van dromen. soms als je iets heel leuks droomt en dan wordt je wakker dan denk dat je dat het echt gebeurd is. Dat geeft je hoop dat het misschien ooit ook echt kan gaan gebeuren

Slapen is echt heeerlijk. Vroeger sliep ik tot 11 uur door maar nu word ik al wakker om 8 uur en dan ben ik tot een uur of 12 half wakker en half asleep… Echt super vervelend ik snap niet hoe het komt en ik mag geen slaappillen gebruiken van mn ouders :@ Heb echt donkere kringen onder me ogen die ik normaal NOOIT heb.

Ik hou van slapen, en iedereen slaapt toch 's nachts, dus je mist niets?

wanneer je naar bed gaat (om te slapen) geef je je over aan het onbewustzijn. en dat haat ik.

dat heb ik ook sinds het begin van mn puberteit

Nee, I love slapen!

als je niet slaapt, ga je na enige tijd dood. het is dus net zo belangrijk als eten en drinken. ik vind het geen tijdverspilling want het is nuttig en ik houd ervan. vooral in de winter houd ik af en toe een beddag. dan lig ik gewoon de hele dag in bed en kom er alleen uit om te eten en te slapen. heerlijk!! daar heb ik gewoon af en toe behoefte aan.

ik ga s´avonds meestal rond 1 uur slapen, en sta rond half 3 op…
anders loop ik me de hele dag te vervelen, of mijn moeder loopt me te vervelen -.-

ik ben 's avonds zo hieperactief als ik weet niet wat, dus ik kan dan echt niet slapen.
Ik ga meestal rond half`11 naar bed (doordeweeks,metschool). alleen ik slaap pas echt om half 2 ofzow.
En 's ochtends wordt ik automatisch een halfuur voor de wekker wakker, hoelaat ik hem ook zet.
En ik kan totaal niet tegen uitslapen, ik wil er zowiezo voor 9 uur uit, anders vind ik dat ik mijn dag verspilt heb.

Slapen is heerlijk. Ik heb heel erg last gehad van insomnia en ik ben blij met elk uurtje slaap dat ik krijg.