Slapen, tijdverspilling?

Gemiddeld slaapt een mens 1/3 van haar/zijn leven. Als je dus 90 jaar oud bent, heb je 30 jaar in je leven geslapen. Vinden jullie dat tijdverspilling?

Ikzelf vind van niet, maar ik ben ook een heel lui persoon en slaap het liefst de hele dag door. :")

Nee, want je hebt het nodig.

Neee, want ik vind het heerlijk om 's avonds lekker te gaan slapen. En ik voel me er een stuk beter door!

Eigenlijk wel, maar ik vind het heerlijk om te slapen, en om te dromen. :'D
Dromen zijn prachtig, al zijn het nachtmerries. Het heeft (bijna) altijd een betekenis, en je verwerkt dingen die je meemaakt in je bewustzijn.

nee want slapen heb je nodig om op krachten te komen

Hmm ik vind slapen niet leuk alhoewel ik het wel heel moeilijk vind om in de ochtend op te staan.

Ik houd van slapen :heart: en alles wat je overdag meemaakt/leert, sla je 's nachts ook op.

Ik kanme niet voorstellen dat mensen niet van slapen houden

Ik hield wel veel van slapen, maar tegenwoordig niet meer.
Ik heb sinds korte tijd élke nacht nachtmerries en word ik minstens 5x per nacht wakker.

als je het zo bekijkt is het echt veel maarja, ik vind het geen tijdverspilling aangezien iedereen snachts slaapt en er dan dus toch niks te beleven is :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb nooooooooit zin om naar bed te gaan, maak het ook vaak veelste laat haha
maar kan daar in tegen ook nooit mn bed uit, en als ik eenmaal wakker word na t slapen draai ik me gerust nog 5 keer om totdat ik er uit kom xD

Dit :’)

Ik heb niets aan mijn dag als ik niet ten minste 8 uur heb geslapen

ik hou van slapen : )

Nee ik hou van slapen

Ik vind van wel
Ik hou niet zo van slapen, doe het daarom ook heel weinig