Slapen op het strand

het is officieel verboden
zeker in spanje/italie/frankrijk, heb t toch weleens gedaan(L)

Het valt onder wildkamperen en het mag dus niet. Maar ik denk dat de kans dat je gesnapt wordt vrij klein is. Wel lijkt me het me super koud (ook al is het zomer).

my first thought exactly :’)

:grinning_face_with_smiling_eyes:

haha, het lijkt me ook echt leuk! :slightly_smiling_face:
Maar licht er ook aan op wat voor strand je het doet,
klein strandje word je minder snel gesnapt dan groot / bekend / druk strand.

dat lijkt me echt vet! :grin:

Hehe eindelijk mensen die mij begrijpen! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Weetje wat! Ik stel mijn strandhuisje voor je beschikbaar:D

wat een domme reacties sommige, doe het gewoon lekker joh! Die Nederlandse mentaliteit van ‘alles’ is gek hangt me echt de keel uit. Waarom wordt ons verwacht ons op die manier te gedragen…

Het MAG NIET!
Toch doen:) Lijkt me ook super!

Gewoon doen! Als je onschuldig reageert krijg je toch geen boete. Op vakantie ga ik het ook weer doen, hier woon ik te ver van het strand af.

gewoon doen! eerst een leuk feestje bouwen met vrienden, hehe. maar kijk wel uit dat je niet met de verkeerde mensen gaat en dat je ouders of iemand belangrijks weet waar je bent. stel je voor er gebeurt iets… :’)

Inderdaad, gewoon doen! Ik ben onlangs ook nog gaan wild kamperen met vrienden terwijl dat dus verboden is (maar uiteindelijk heb je echt zoo weinig kans om betrapt worden dusja). Het is gewoon belangrijk om wat respect te hebben en dus je afval mee te nemen en het er weer netjes achter te laten.

gewoon doen!
helaas kan je geen slaapzak meenemen,
want als je dan zegt ‘was perongeluk in slaap gevallen’
geloven ze je nooit haha

Ik zou het gewoon uit proberen :stuck_out_tongue: Zelf heb ik pas geleden nog in het bos geslapen, gewoon in de openlucht. :slightly_smiling_face:

Een vriendin van mij heeft het ook een keer gedaan, in gewoon zo’n speeltentje.

het mag niet maar in spanje enzo doe mensen dat best wel vaak

Hahaahahhha bijna in elke post op de tweede pagina staat ‘‘gewoon’’ xd
Oke, anyway, slapen op het strand staat op m’n lijstje wat ik ooit eens gedaan moet hebben voór m’n achttiende (:

idd!

dat ga ik ook nog een keer doen in de zomervakantie, lijkt me supervet met dat geluid van de golven!
en ‘oh ik was in slaap gevallen’ is wel een goede smoes ja haha.