Slapen op het strand

Weet iemand of je 's nachts gewoon op het strand mag blijven en daar slapen? Of is dat verboden en word je dan weggestuurd?

Waarom zou je op het strand willen slapen?
Maar ik heb werkelijk gèèn idee of het mag…

volgens mij masg het wel, het is alleen steenkoud, zanderig (duh), eng, enneehh… ja koud.

Volgens mij mag het niet. Want het valt onder wild kamperen. Ik bedoel wil je met of zonder tent (lijkt mij met tent maar goed je weet maar nooit) en dus valt het dan onder wild kamperen anders kan je nog een domme smoes gebruiken ‘ja sorry ik ben in slaap gevallen’ maar goed hoe groot is de kans dat je wordt gepakt…

Brrr… moet er niet aan denken. Waarom zou je dat eigenlijk willen?

Ik wil zonder tent. Wel als het mooi weer is he! :stuck_out_tongue:
En het lijkt me gewoon cool!

hahaha dat heb ik gedaan, zonder tent op een of ander strandje met een paar vrienden. was een erg leuke ervaring! we zijn trouwens in de zomer gegaan.

Ik denk niet dat het mag.
Maar ik heb wel in het strandhuisje van m’n vriend geslapen :slight_smile:

Hangt af waar je wilt gaan slapen. Want het mag eigenlijk niet omdat het inderdaad valt onder wild kamperen. En je kan best snel gesnapt worden. Toen ik op Vlieland op het strand was een kampvuur aan het maken om 2 uur s’nachts kwam er een patrouille (?) auto langs rijden om het uur. Weet niet of het op elk strand is.
Het word wel gezien als wild kamperen. Maar ik denk dat je een camping of een huisje moet huren. (lijkt me wel beter want het kan echt waaien s’nachts)

ik weet de regels daar niet van.
maar het lijkt me nogal,. koud
upje (:

jup dat is verboden. Op het moment raad ik het je ook niet erg aan.

mag niet, is wild kamperen

Het mag misschien niet, maar het is wel super romantisch!!!:slight_smile:
Ik heb het met mn vriendje een paar x gedaan, wel in het strandhuisje, met overal kaarsjes en tot savonds laat met een vuurtje op het strand zitten en smorgens wakker worden met een zonsopgang boven het water. Oh het is echt zo romantisch! Ik raad het iedereen aan! En er slapen in de zomer super veel mensen op het strand, heb nog nooit gehoord dat iemand werd weggestuurd!

I wanna have sex on the beach, come on there’s a party!

Dat is heerlijk slapen op het strand , en de volgende dag wakker worden met een verlepte zwerfer naast je terwijl je je realiseert dat je gedrogeert en verkracht ben met ghb.

Heeerlijk

dubbelpost

dubbelpost

nee het mag niet, je wordt weggestuurd

Maar waar trekken ze dan de grens? Je mag namelijk wel overdag op het strand slapen, dus als we zeggen dat we per ongeluk in slaap zijn gevallen kunnen ze er toch niks over zeggen lijkt mij? :stuck_out_tongue:

Gewoon doen, je merkt het vanzelf wel (: