Slapen na uitgaan

Hebben jullie dat ook, dat als je dan uit bent gegaan dat je niet meteen kan slapen ook al ben je moe? dat je over dingen gaat nadenken enzo.
ik kan zo echt nog 2 uur wakker liggen

Niet echt, ik slaap wel minder vast maar ik slaap wel.

Wat ik wel altijd heb is dat, zelfs als ik het heel leuk heb gevonden, de volgende dag in een dipje zit.

heb ik ook, precies hetzelfde! nu weer

Jap ik lig dan inderdaad wel een tijdje wakker. terwijl ik dan eigenlijk bek af ben.
ik slaap inderdaad ook erg vast ja ;o!

ik ga liggen,
en dan ben ik niet meer wakker te maken tot 12 uur :’)

Ja, de nacht na het uitgaan slaap ik heel slecht en wordt ik vroeg wakker.
En op een of andere manier ben ik de dag erna heel vrolijk, maar dat heb ik wel vaker als ik maar een paar uurtjes heb geslapen :crazy_face:

Ik val dan gelijk heel vast in slaap :’)

Soms wel ja.
Dan ben ik eindelijk thuis, eindelijk warm in bed en dan lig ik wakker ja.
Dan krijg ik t altijd heel erg koud en lig ik na te denken over huiswerk, dingen van dagen ervoor of dingen waar ik me zorgen over maak.
Vaak slaap ik ook maar een uurtje of 5 en dan ben ik alweer wakker.
Vaak realiseer ik me dan dat ik weer niemand ontmoet heb.

ik val meestal na een kwartiertje in slaap, maar dan ben ik wel vroeg wakker!
ik kan niet meer uitslapen ;p

Jaa dan kom ik thuis en dan ben ik echt nog 3 uur wakker…
maar als ik dan in slaap val ben ik ook niet meer wakker te krijgen.

ja heb ik ook heel erg:P
dan ben ik helemaal kapot maar dan ga ik liggen en dan voel ik de moeheid niet meer en dan ga ik nadenken over wat ik heb gedaan:P en of ik nog stomme dingen heb gedaan(zeg maar blunders die heb ik namelijk heel vaak of stomme opmerkingen) en daar ga ik spijt van krijgen en hopen dat ik er niks van hoor xD

Ik heb dan dat ik heel hyper ben, dan zit ik zeg maar nog in het ritme van muziek/dansen enzo :'D

hmm nee geen last van… ik val zo in slaap (A) meestal ben ik echt kapot namelijk.

ja dat heb ik ook !! soms slaap ik dan maar 2 uurtjes ofzo

Bij mij draait alles dan zo erg in bed, echt verschrikkelijk!

ik slaap maar een paar uurtjes en als ik wat op heb zie ik vaak alles draaien enzo dus dat is wel kut, maar val meestal wel na een kwartiertje al in slaap. Sneller dan normaal in ieder geval.

Hahaha misschien is wat minder drinken een idee :stuck_out_tongue:

Heb ik ook…dan lig ik minstens nog 2 uur wakker na te denken over de hele avond terwijl ik hardstikke moe ben…:stuck_out_tongue: En ik word ook nog eens vroeg wakker.

Haha ik val juist meestal meteen in coma.
Heb de volgende dag nooit last van een kater gelukkig, maar wel vaak dat ik moe ben. Dus nergens zin in hebben en eigenlijk het liefst terug naar bed willen gaan.

Ik val dan heel snel in slaap, dan slaap ik echt lekker als ik gedronken heb. Maar ik word wel veels te vroeg wakker