Slapen met bh aan op reis

Oké bedankt iedereen!
Jullie hebben me gerustgesteld.

Ik slaap ook soms met bh als ik bij vrienden ben. Maar dat is dan meer omdat ik soms veel beweeg in m’n slaap en ik bang ben dat als ik geen bh aanheb, dat mijn slaapshirtje wat te veel zou opschuiven en er mensen *te veel* van me zouden zien haha. Maar dat is meestal als er ook jongens in de kamer/tent liggen. Bij vriendinnen care ik niet echt.

Nouja, als jij je prettiger voelt met BH; vooral doen? En anders doe je een wijd shirt en dan je bh eronder vandaan. Zo doe ik dat meestal als ik met een vriendin slaap.

nee, ik sliep op vakantie ook wel eens met bh aan omdat ik dat gewoon fijner vond haha, maar het boeit me ook echt niet of degene bij wie ik blijf slapen zijn bh wel of niet aan heeft.

Ik heb toen ik met een paar klasgenoten op een kamer sliep, die ik verder niet heel goed kende, wel eens met een bh aan geslapen, maar dat is al even geleden. Eigenlijk slaap ik altijd zonder bh.

Als je erop let dat je iets aanhebt wat niet heel strak zit, dus gewoon een wijd shirt, zoals eerder gesuggereerd, kan het wel toch?

En anders kun je inderdaad zeggen dat het een gewoonte is, maar ik denk niet dat ze er een probleem van gaat maken ofzo.

Ik houd hem (bijna) altijd aan maar doe de bandjes gewoon naar beneden als ik bij vriendinnen/ familie/ … slaap.

No problem

Gewoon doen waar jij je lekker bij voelt. Maar met een bh aan slapen is toch niet goed voor je borsten?

Twijfel je niet aan de vriendschap die je hebt met dat meisje, als je al bang bent dat ze je bij een fikse ruzie gaat terugpakken op het feit dat jij een kleine cupmaat hebt? Dit zijn persoonlijke dingen en daar zou ze je nooit mee mogen kwetsen.

Het is toch niet raar om met een bh aan te slapen, ik slaap altijd met een bh aan :'D

Ik vind het zelf niet echt lekker zitten om met bh te slapen, maar ik heb hem wel eens aan gehouden als ik bij iemand anders ging logeren.
Maar goed, de tips zijn hier allemaal al gegeven. (:

Je hoeft je toch niet te verantwoorden? Ik zou gewoon iets brabbelen van “Gewoonte” of “Ik heb dat altijd al gedaan”.

ik heb cupmaat B en ik slaap al sinds ik cupmaat AA had al met bh, ook bij vriendinnen o.i.d. vind ik gewoon fijner…
gewoon doen waar jij je goed bij voelt, als vriendin moet ze je maar accepteren toch!

Ik slaap altijd zonder bh, alleen meestal bij vriendinnen met.
Vind eerlijk gezegd dat ding echt niet lekker zitten met slapen.
Maar je moet je echt niet schamen hoor, een echte vriendin zal heus niet raar gaan doen lijkt me.

Je maakt het probleem veel groter dan dat het is, het zijn maar tieten. Maar als jij het fijner vind om met bh aan te slapen dan doe je dat gewoon, ze zal t waarss niet eens opmerken :stuck_out_tongue:

Ik slaap ook met een BH aan, maar dat is omdat ik nu de ochtendkrant doe dus dan heb ik geen zin om zonder BH over straat te gaan of om 4h in de ochtend naar een BH te zoeken. En als ik bij een vriendin slaap of andersom, dan laat ik 'm ook aan. Maar voor mij is dat een gewoonte geworden. Ik heb wel momenten dat ik zonder slaap. Maar meisje, je moet doen waar je je goed bij voelt. Ieder meisje verschilt erin. Al slaap je met 1 cup aan en 1 cup uit zegmaar. Wat je ook doet, het is niet raar! (: