Slapen met bh aan op reis

Ik ben een meisje met erg kleine borsten. Ja, echt bijna niets.
Ik vind het totaal niet bij de rest van lichaam passen en ben hier ook erg beschaamd over. Daarom draag ik ook altijd bh’s met wat vulling zodat het wat ‘normaler’ lijkt (nee, ik hoef hier geen verwijten over; zo voel ik me veel beter in mijn vel), maar ik zou er helemaal niet aan denken om mij aan iemand te vertonen zonder bh.
Nu ga ik vanaf morgen op reis met een vriendin die ik eigenlijk ook nog maar een paar maanden ken en we gaan dus ook op dezelfde kamer slapen.
Als ik op reis ga met mijn familie moet ik regelmatig bij mijn broer slapen en hou ik ook gewoon mijn bh aan bij het slapengaan en die vindt dat ook totaal niet raar ofzo.
Maar nu denk ik dat mijn vriendin dat echt heel raar ga vinden dat ik mijn bh gewoon aanhoud? Ik ben echt niet van plan om mij te vertonen zonder bh, zeker niet aan mensen die ik nog niet lang ken. Ik wil mijn zwakke punten niet laten zien en ik weet dat, moest er ooit een hele grote ruzie zijn, ze me daar altijd op kan terugpakken. Dus liever niet, nee.

Maar eerlijk, vinden jullie dat raar, zo slapen met bh aan?
Als jij in de gelegenheid bent dat je moet slapen met vriendinnen ofzo in één kamer, doen jullie je bh dan uit of…?

Ik herken je probleem wel een beetje. Slapen met een bh vind ik zelf niet fijn dus wat ik hebgedaan is slapen in een heel wijd shirt zonder bh.

Ik kan niet met bh slapen, vind dat echt vreselijk zitten :’) Maar als jij bang bent voor een rare reactie/terug-pak-actie-tijdens-ruzie, vraag ik me af wat voor vriendin zij is. Ook al ken je haar nog niet lang/goed, bij een vriendin moet je toch je zelf kunnen zijn?

Oh maar ik heb daar geen problemen mee hoor met slapen met een bh aan. Ik draag dan gewoon altijd een redelijke losse en ik vind het even comfortabel met als zonder. Het is gewoon dat ik bang ben dat die vriendin vragen gaat stellen daarover. Ik kan moeilijk zeggen dat ik dat doe omdat ik niet wil dat ze ziet hoe plat ik ben …

Ik zou me hier eigenlijk niet echt voor schamen, jij kan er toch ook niks aan doen dat je geen dubbel D hebt.

Maar is het geen oplossing om een shirt over je bh aan te trekken en dan je bh uit doen. Dan heb je alsnog gewoon een shirt aan en je bh is uit tijdens het slapen. En als je hem dan weer aan gaat doen loop je even de badkamer in.

Het is een heel lieve hoor, maar ik herinner me nog gewoon flarden van vroeger, toen ik op reis ging met mijn klas (allemaal meisjes).
We sliepen toen in een gemeenschappelijke zaal en iedereen deed zijn bh uit en er werd regelmatig geroddeld over wie al dan niet vulling droeg. Ik bedoel, dat was toen wel een groot topic, zeg maar.

Ik slaap nooit met bh…waar ik ook ben.

Kun je je bh niet onopgemerkt aan en uit doen? Of je draait je om… Als ik bij een vriendin slaap ga ik niet echt voor haar gezicht mijn bh aan en uit doen xd.

Zeg gewoon dan: Ja ik vind met beha slapen fijner.

Helemaal niet vreemd of zo hoor. Volgens mij zijn er wel meer mensen die gewoon altijd met een bh aan slapen.

Ik slaap zelf ook liever met mijn bh als er anderen bij zijn. Dat is niet uit onzekerheid of zo. Eerder een gewoonte dus. Ik zou het dus gewoon doen als ik jou was.

Ik vind het wel een beetje apart om eerlijk te zijn, slapen met een bh aan. Maar als jij je hier prettig in voelt, moet je het gewoon doen. Ik draag zelf bij het slapen altijd een wijd shirt en dan valt de borstgrootte echt niet zo op hoor :slightly_smiling_face:

Ik slaap altijd met een BH aan, ook als ik niet bij iemand anders slaap. Mensen vinden het wel raar, maar als ik er niet in slaap vergeet ik 'm ‘s ochtends aan te trekken. :’)
Gewoon aanhouden als jij je daar prettig bij voelt dus en je niets aantrekken van wat je vriendin ervan vindt. Wanneer je er zelf niet over begint/drama over maakt, zal ze 't waarschijnlijk niet eens doorhebben. En als ze vraagt waarom dan zeg je gewoon dat jij dat fijner vindt, daar heeft zij verder niets mee te maken.

Ja, maar de bh irriteert me niet hoor. Ik weet gewoon niet wat ik ga zeggen als die vriendin vraagt waarom ik dat draag?

Ik mag hopen dat dit ook niet de bedoeling was, maar dat ze gewoon bedoelt dat het in een shirt dan zichtbaar is dat ze niet veel tiet heeft.

Wat kinderachtig. Maar goed, als jij je er fijner bij voelt hou je m toch gewoon aan? :slightly_smiling_face:

Ik vind het totaal niet raar als iemand met een bh slaapt. Kan me voorstellen dat het fijner is.

‘gewoonte’

Ik slaap trouwens ook altijd met beha, ik verga van de pijn zonder.

Ik slaap ook wel eens met bh als ik bij een vriendin logeer.
Ook met vulling, omdat ik me anders echt heel onzeker voel.
Zou je daar niet voor schamen hoor :wink:

Nou gewoon; ‘Dat vind ik lekkerder zitten.’
Ze zal dan heus niet door gaan lopen zeiken lijkt me.