slapen bij vriendje

hallo allemaal,

ik ben 17 jaar bijna 18 en mijn vriend is 24 jaar. op zich geen probleem voor mijn ouders omdat ik al eerder een oudere vriend heb gehad. we hebben het 3 maanden met elkaar. Maar ik mag niet bij hem slapen . bij mijn andere vriendjes mocht dat wel altijd heel erg snel maar omdat dit mijn 3de vriendje was niet. en ze wou absoluut niet dat hij bij mij bleef slapen want mijn moeder is 37 weken zwanger dus bijna uitgeteld. mijn moeder zegt dat waarvoor is slapen bij je vriend zo nodig? jullie wonen 3 straten van elkaar vandaan.

wat moet ik doen ? mijn vriend vraagt na opstap gaan wanneer ik eens blijf slapen en dat elk weekend.

Dit kan echt debiel klinken maar misschien krijgt je moeder weer een heel erg “moederinstinct” nu ze bijna gaat bevallen en wilt ze je in de buurt hebben voor het geval dat. En ik denk dat wanneer de baby er is ze daar veel mee bezig zal zijn en ze het dan minder erg zal vinden. (Geen idee of je hier wat aan hebt en het kan echt onzin zijn hahaha)

Gefeliciteerd alvast met je broertje/zusje! :slightly_smiling_face:

Gewoon uitleggen waarom je het niet wilt.
ik vind dat je gewoon rekening moet houden met je moeder, haar hormonen spelen natuurlijk ook erg op. En ik denk inderdaad het moederinstinct, ze wilt je gewoon dicht bij haar houden.
Misschien is ze bang dat er iets mis gaat en jij en je vader niet thuis zijn?

Ik denk ook dat dit het geval is!
En idd, gefeliciteerd alvast!

vind het niet echt raar dat je moeder het niet wilt hebben ik heb 4 jaar en ik mag nog niet eens bij me vriend slapen. zeg gewoon dat je bij een vriendin gaat slapen

ik vind het raar dat het niet mag, ik zou het er gewoon nog eens goed over hebben.
Ik heb een relatie van 2 weken, al hebben we al een keer 2 maanden gehad en daartussendoor ook nog 4 maanden gedate, en heb al wel bij hem geslapen (hij ook bij mij maar das langer geleden, vlak voordat het uitging).

Om heel eerlijk te zijn vind ik het helemaal niet zo raar dat je moeder dit niet wil.
Je hebt ouders die er na heel wat jaren nog moeite mee hebben, maar je hebt ook ouders die hun kind bij jan en alleman laat slapen. Dit lijkt mij nou ook geen fijne gedachte, denk dat het toch een stukje bescherming is vanuit je moeder naar jou toe, niet zozeer omdat je vriend ouder is. maar wel om het feit dat je nog maar 3 maanden met je vriend gaat.
Laat het nu gewoon rusten, en als je het echt wil gebruik je inderdaad maar de smoes dat je bij een vriendin gaat slapen… maar als je moeder er dan achter komt… tja weet nou niet of dat goed uitpakt?