Slapen bij vriend.

heee lieve meiden ! ik heb al bijna 9 maanden een vriend. En ik zou graag daar willen blijven slapen. Alleen mag het niet van mijn ouders. Ze vinden me te jong… ( ik ben 15, bijna 16 ) Ik heb ook tegen m’n moeder gezegd dat wat 's nacht kan gebeuren, overdag ook kan gebeuren. Maar dat hielp niet. Hebben jullie enig idee hoe ik dit aan kan pakken ? Tips zijn welkom !

Eh gewoon zeggen dat je bij een vriendin gaat slapen ofzo. Of nee wacht ze komen er toch wel achter denk ik. Niet doorzeuren alsjeblieft, je ouders zeggen het niet voor niks, nee is nee.

Zeker niet stiekem gaan doen of gaan doorzeuren. Misschien kun je eerst op aparte kamers slapen als dat je ouders geruststelt? Dan kan later die stap gemaakt worden naar echt samen slapen.

(Trouwens, bedenk me net dat ik van mijn ouders op mijn vijftiende ook niet samen met een jongen had mogen slapen. Dus misschien ook een kwestie van afwachten tot je een leeftijd hebt dat het wel mag)

Dit hielp bij mij ook!

Ik vind 15 niet echt een normale leeftijd om bij een jongen te slapen.

Gewoon wachten tot je moeder dat vertrouwt.

Gewoon afwachten. Je bent nog maar 15! Je hebt nog een heel leven voor je om samen te kunnen slapen! Je zegt zelf alles wat s’nachts kan gebeuren kan ook overdag gebeuren :stuck_out_tongue: Dus waarom moet het dan perse s’nachts gebeuren? Overdag kan je ook slapen.

Als je slaap ben je toch buiten bewust zijn dus zo bijzonder is het niet. Als je graag bij je vriend ben zo lang mogelijk dan verras je hem een keer door zo vroeg mogelijk op de stoep te staan en zo laat mogelijk naar huis te gaan.

Ik mocht bij hem slapen, als we op aparte kamers sliepen. Uiteraard “vielen we samen in slaap” en mijn moeder liet het los… Ik denk dat het er ook aan ligt wat voor gevoel je ouder bij jouw vriend hebben…

Vragen wat de reden is dat het niet mag. Als ze geen goede reden kunnen geven, zou je kunnen proberen te ‘pushen’ dat het toch mag.
“als er geen reden is, dan kan het toch gewoon?”

Als ze nee blijven zeggen, heb je gewoon dikke pech en moet je nog ff wachten.