Slapen bij vriend + ongesteld: ja of een nee?

Hee,

Slapen jullie bij je vriend als je ongesteld bent?

Morgen mag ik bij hem slapen, alleen ben ik nog ongesteld. Vrijdag moet ik weer de pil slikken, dus is het morgen denk ik niet meer zo erg. Probleem: het is een mannenhuishouden… dus ik vind het zo awkward als hun dat in de prullenbak zien (geen zorgen, rol ze altijd netjes in wc papier in)
En, de angst om te weinig maandverband meegenomen te hebben :’)

Ja. Lekker boeiend

Als jij het daar met je vriend over hebt, snappen ze het heus wel. Als je uiteindelijk vaker bij hem slaapt, zul je hetzelfde houden. Ik zal me er niet voor schamen, want het is eigenlijk heel normaal.

Zucht. Bedankt voor je sarcasme weer.

Ja, ik slaap bij mijn vriend als ik ongesteld ben. Maakt voor hem niks uit!

Ja, waarom niet. Ik zou het zelf wel weten als ik bij hem kan slapen terwijl ik ongesteld ben. Dan lig ik liever naast hem dan lonely in mijn eigen bed. En als je je maandverband netjes opruimt dan boeit dat toch verder niet? Ik heb thuis van die plastic wegwerpzakjes waarin ik die troep altijd drop voor ik het in de prullenbak gooi. En gewoon een lading meenemen in je tas, die wegzetten en mocht het nodig zijn heb je altijd genoeg bij de hand. :slightly_smiling_face:

Ja natuurlijk. Je menstrueert, je hebt geen enge besmettelijke ziekte.

Wat nou sarcasme? Ik snap echt niet wat het probleem is met slapen bij je vriend als je ongesteld bent en ik snap ook niet waarom je een probleem hebt met mij.

Bedankt voor de reacties :slightly_smiling_face:

Absoluut geen probleem. Als je ooit samenwoont, zul je ook met je vriend slapen als je ongesteld bent. Gelukkig hebben we hier niet de gewoonte dat ongestelde vrouwen zich moeten afzonderen zoals bij sommige primitieve stammen. :slight_smile:
Ook een kans om hem duidelijk te maken dat je niet altijd beschikbaar bent voor seks (tenzij je er zelf geen probleem mee hebt, natuurlijk).

Wat is het probleem?

Inderdaad, een uitgelezen kans om hem nu al aan te leren dat meisjes tijdens hun maandstonden extra verwend moeten worden!!

Als je je er prettig bij voelt.

Ik snap je wel hoor, ik voel me ook méga ongemakkelijk, want het is wel ‘van jou’ wat in de prullenbak ligt & iemand anders moet opruimen zegmaar. Ik weet ook nooit echt hoe ik dat moet doen hahaha ;$

Gewoon doen.

Maar, ik zou hem wel even inlichten aangezien je zegt dat er geen vrouwen in zijn huis wonen, waar je het dan het beste kan laten. Ik ben wel eens bij iemand thuis geweest waar ze geen prullenbak op het toilet hadden… Sta je dan.

Waarom heb ik ooit op dit topic geklikt doei

Gewoon doen, alle vrouwen zijn ongesteld dus ze moeten het maar gewoon snappen :slightly_smiling_face:

Ik zou het doen als je je er prettig bij voelt, zo niet dan niet doen!
Meestal als ik bij hem slaap is dat in het weekend, en meestal ben ik dan het ergste ongesteld dus ik doe het dan liever niet. (Hun hebben ook geen prullebak bij de wc… Waar de fack laat je dan je maandverband? Terwijl er gewoon 2 vrouwen leven daar haha)

Gewoon bij je vriend slapen, ze begrijpen het vast wel.
En gewoon voldoende maandverband meenemen, op tijd naar de wc.
Je kant tegen je vriend vragen waar je alles moet laten.