Hoi!!
Ik heb een probleempje en ik vraag me af of iemand het herkent of tips heeft
Ik ben nu 18 en heb nu al 15 maanden een vriend en ik slaap al sinds dag 1 wekelijks bij hem, toch ben ik nog steeds doodmoe, elke keer als hij naast me slaapt.
Ik ben sowieso niet iemand die heel makkelijk en goed slaapt.
Elke keer als hij naast me slaapt ben ik de volgende dag de hele dag super moe, hoofdpijn en geen energie en helemaal niet vrolijk. Meestal heb ik de volgende dag nergens energie voor en is die dag vooral verspilt aan chagrijnig en moe zijn. We zijn vorige zomer een week op vakantie geweest, aan het eind van de week was ik een emotioneel wrak omdat ik zo vreselijk moe was. En overdag bijslapen lukt me niet.
Ook als hij bij mij slaapt. We hebben allebei een tweepersoons bed dus in principe genoeg plaats.
Maar ik slaap nogal licht en word 's nachts denk ik steeds half wakker, waardoor ik 's ochtends heel moe ben, als ik 6 uurtjes slaap maar als ik 10 uur naast hem slaap is het net zo erg.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: allebei een eigen deken (die hij dan 's nachts alsnog van me afpakt waardoor het niet werkt), ik op een apart matrasje (ongezellig en slaapt niet lekker) maar het helpt allemaal niet.
Nu vraag ik me af wat ik moet doen om voortaan wel gewoon goed te slapen?
En herkent iemand dit? Want mijn vriend vind het maar gek en snapt het niet, hij denkt dat ik de enige ben die dit heeft, maar volgens mij is dat niet zo?
Thanks!!