slapen bij jongen na uitgaan

Misschien bestaat hier al een topic over, maar ik kon hem niet vinden!

Ik vroeg me dus af of jullie wel eens slapen bij een jongen na uitgaan zonder dat het je vriend is.
En wat ik me dan afvraag, hoe je doe dat qua kleding ? xD Want je neemt natuurlijk niet een pyjama of schone kleding mee als je uitgaat, maar slaap je dan in je uitgaanskleding en laat je dat de volgende dag ook aan?

ik zou het ten eerste al niet doen, tenzij ik echt al met hem bezig was en die me zou vragen, en als dat het geval zou zijn ( echt al een tijd bezig met elkaar ) zou ik gewoon in mn lingerie slapen denk ik, of ik zou sportkleding van em vragen XD

-

Meestal als we met een groep zijn uitgegaan blijven we bij een vriend slapen en als ik dan niks bij me heb vraag ik gewoon of hij een t-shirt en joggingbroek voor me heeft.

:slightly_smiling_face:

Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet zo van het slapen bij een jongen die niet je vriend is. Maar goed, ik zou idd ook even vragen om een shirt en een joggingbroek of zo.

Een oversized shirtje van een jongen als een jurkje gebruiken is zó sexy. :'D

Ah, het is ook heerlijk als een jongen lekker ruikt.
De hele tijd aan zijn kleding snuffen. :relieved:

misschien is die wel hartstikke dronken en ruikt die 's ochtends nog steeds naar alcohol :'D

ot: ik zou nooit met een jongen mee gaan die ik die avond in de stad heb leren kennen.

En wat nou als het je beste vriend is?
Ik heb dat wel eens gedaan hoor met mijn beste vriend. Ken hem al acht jaar en ik sliep niet bij hem in bed of zo, is echt nooit awkward of iets geworden. Zo gek is dat niet toch?

Lijkt me wel erg onverstandig ja, wie weet wat hij je aan kan doen.

Maar dan denk ik dat je geen vriendje hebt?
Zij misschien wel, en dan is het wel een beetje not done (en dan wordt je vriendje maybe jaloers).

maar hoezo zou je trouwens geen tas mee nemen met slaapspullen? ik neem altijd met uitgaan een huge tas mee? met kleding als ik bij een vriendin slaap, en dan prop ik mijn jas er nog bij in, en dan laat ik die gewoon achter hangen bij de jassen?

Een huge tas meenemen is wel een beetje onhandig.
Een kleine of normale kan best denk ik.
Niet vergeten om een tandenborstel meenemen! :grin:

Wow dat zou ik echt nooit doen. Jassen worden hier al vaak gestolen, laat staan als je een tas bij alle jassen achterlaat. Die ben je hier aan het einde van de avond/nacht sowieso kwijt.

Ik ging een keer mee met een jongen en toen kreeg ik een T-shirt en joggingsbroek aangeboden, dus ik denk dat als je erom vraagt dat dat niet zo’n probleem moet zijn.

bij ons worden jassen met kaartjes enzo gedaan? staan gewoon mensen voor de jassen ene soort van bar zeg maar… dus er kan niemand achter die bar! en je krijgt een kaartje mee met ene nummer die ook aan je tas/jas zit:$ dus niemand kan mijn tas dan meenemen haha, vandaar een huge tas waar altijd 5 jassen in gaan, is dus goedkoper dan voor allee jassen betalen… maar dat is dus bij jullie niet zo? jassen ophangen met kaartjes?