Slap door de zenuwen.

Ik ken al heel lang een leuke jongen en mag hem sinds kort mijn vriendje noemen. Hij is wat jonger dan ik en hij is nog maagd.
vorige week wilde wij seks hebben maar het probleem was dat hij zo zenuwachtig was dat hij hem niet meer omhoog kreeg. Weet iemand hoe ik hem van zijn zenuwen kan af helpen?
Hij zit er best wel erg mee en schaamt zich heel erg, ik heb gehoord dat dit best normaal is en vertel hem ook steeds dat hij er niks aan kan doen, maar hij blijft er toch mee zitten, en we kunnen steeds geen seks hebben omdat hij zo zenuwachtig is.

iemand die mij kan helpen?

breng hem op zijn gemak

ah precies mijn vriendje! bij ons bleek dat hij slap wordt omdat hij hem er niet gelijk in 1x in kreeg, en dan dacht hij ‘oh shit, zie je wel dat ik het niet kan, ik kan hem er niet eens inkrijgen, kom op!’ en door die druk werd hij slap…
als ik bovenop hem ging zetten en dus als het ware zijn lul in mijn bracht ging het allemaal wel goed! hij kon niks fout doen en voelde dus ook geen druk op zn schouders.
misschien dat zoiets bij jou ook werkt? en anders nog even een tijdje doorgaan met voorspel en wachten totdat hij zich meer op zn gemak voelt en niet gestresst is. hij moet zich er uiteindelijk over heen zetten want hij zit zichzelf in de weg. jij kan er niet heel veel aan doen, behalve hem zo veel mogelijk op zn gemak laten voelen!

ik vind het moeilijk om hem op zijn gemak te laten voelen, weet iemand hoe ik dit het beste kan doen?

het is het probleem dat wanneer wij het condoom om willen doen dat hij dan al slap wordt…

Veel voorspel?