Slanker/mooier lichaam met poweryoga?

Kan je afvallen door aan poweryoga te doen?
Ik heb namelijk zo’n cursus via school gedaan en ik was echt verkocht! Het is echt een geweldige sport.

Mijn vraag was of je hiermee een beetje kon afvallen, of een mooier lichaam kan krijgen? Een beetje slanker en leniger lijkend lichaam, zeg maar. Ik wil niet persé echt kilo’s eraf maar mijn lichaam wat meer mooier maken.

Snapt iemand dit? Ik hoop het wel.

Ik weet niet veel van die sport, maar ik denk dat je er sowieso leniger van wordt en er sterkere spieren van krijgt. Uiteindelijk zal dat zich denk ik wel laten zien, maar ik denk dat je alleen een slanker lichaam krijgt door af te vallen.

je kunt ook gaan turnen =D ik zit er zelf op en ik had ondergewicht enzoww maar dat is een ander verhaal toen ben ik op turnen gegaan en kreeg ik een mooi lichaam en werd ik ook wat zwaarder naja niet dikker ofzow maar mijn spieren werden sterker maar ik heb echt geen flauw idee wat poweryoga is maar volgens mij krijg je er wel sterkere spieren van en als je een mooi lichaam wilt hebben ga dan elke dag 10 minuten touwtje springen

Ja het gaat niet zozeer om afvallen, maar een mooier lichaam. Ze zeggen dat door het rekken en strekken bij yoga je lichaam heel mooi wordt.

Als dat waar was zou iedreen het hebben gedaan. Toch? :"D

Werkt touwtje springen echt :O? ik ben een beetje blond:D
En zo ja hoe snel zie je resultaat dan?

Touwtje springen helpt echt ja. Bij mij zag je na 3 weken dat m’n benen wat slanker en steviger waren geworden. Elke dag 20 min doe ik. 's ochtends en 's avonds 10 min.

OT: ik heb geen idee wat het is eigenlijk, maar ik denk dat 't wel helpt ja (:

Nee dat vind ik niet. Het ligt er ook aan of je de sport leuk vind. De meeste meiden gaan fitnessen maar dat helpt ook niet bij iedereen. Toch doen heel veel het.

@schommelstoel okee bedankt!!:smiley:
Alleen jammer dat ik geen springtouw meer heb haha maarja die kan ik nog altijd kopen^^

Maar is dat touwtjespringen op de bokser-manier of gewoon in een goed tempo? Die boksers kunnen namelijk abnormaal snel touwtjespringen.

Up

Nee, 't is ook waar dat je af kunt vallen als je gezond eet en veel beweegt, maar toch doen veel het niet.
Ik zou zeggen: probeer het gewoon, het kan nooit kwaad je spieren te trainen:)