slanke benen

heeee. (:

weet jullie misschien ook een oefening of wat dan ook voor slanke benen? :slightly_smiling_face:

alvast bedankt!

Op je rug gaan liggen en dan ‘waterfietsen’.
Tegen de muur aanzitten, tijdje wachten en dan voel je het.
En misschien rekoefeningen voor je benen?

http://www.wikihow.com/Get-Skinnier-Legs

Wat wij altijd doen op hockeytraining, een aantal oefeningen daarvan zijn:

1. Ga met je benen/knieen in een hoek van 90graden tegen een rechte muur aan zitten. Je voelt het al snel in je bovenbenen. Bouw het op, begint met een halve minuut en elke dag/paar dagen een halve minuut meer. Ik zit nu op 5 minuten achter elkeer :wink:.
  2. Ga op je rug op de grond liggen, maar zo dat alleen je billen zegmaar de grond raken. Dan doe je dus je benen een beetje omhoog, van de grond af en dat houd je steeds 5 seconden vol, met 5 seconden rust er tussen.
  3. Als oefening 2 goed gaat kun je hem uitbereiden. Je ligt hetzelfde en je begint ook hetzelfde. Nu alleen zonder rust, nu doe je 5 seconden benen in de lucht en dan 5 keer je benen over elkaar heen, links over rechts en rechts over links enz. daarna weer 5 seconden stil in de lucht en dan weer over elkaar heen. Enzovoorts. tot dat je niet meer kan :stuck_out_tongue:.
  4. Ga op de grond zitten met je benen zo wijd mogelijk en probeer met je handen je tenen vast te houden en dat vol te houden. Ik kan er niet bij, want ik bent echt zoo niet lenig, haha.
    Nouja, zo kan ik nog wel heel veel dingen bedenken (:
    succes! x