Slanke armen met 'inham'

Hoi hoi,
Zijn zulke bovenarmen (zoals die op de foto van Candice Swanepoel) het gevolg van slank zijn + heel erg goed getraind of krijg je hoe meer je afvalt meer zo’n ‘inham’ bij je bovenarmen? Ik ben aardig dun (ondergewicht, dus wil niet afvallen) maar mijn bovenarmen lopen een beetje rond, wat ik niet zo mooi vind en wat me als ik shirtjes zonder mouwen draag iets voller doet lijken dan ik ben. Mijn armen zijn niet in verhouding met de rest van m’n lichaam op het moment.
Iemand enig idee? Komt dit door trainen als je al een laag vetpercentage hebt?

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR5l6WdgAcVXV-UXAxvgB4BpAZb69DgFZOUOBjYoG8PsXD2iuBWOw

dat zijn spieren ja

Je hebt ondergewicht maar je zeurt dat je armen dik lijken? fuck logic.
Maar goed, ik denk dat het trainen is want je ziet de spieren lopen die zijn van nature (zonder trainen) niet zo groot als op die foto.

Haha, ik zeur niet dat m’n armen DIK lijken :wink: Ik zeg dat m’n armen me VOLLER doen lijken dan ik ben. Dat het dus niet in verhouding is met de rest van m’n lichaam.

Doet me denken aan dat tigh gap gebeuren. Waarschijnlijk ben jij de enige die het opvalt bij jezelf omdat je er op focust.

Zou kunnen inderdaad. Als het aan trainen ligt lijkt me niet dat het ongezond is, dus ik snap niet waarom het je doet denken aan dat tight gap gebeuren.

Het zijn overduidelijk spieren dus je kunt met gewichtjes aan de slag als je wilt

Nee maar het is gewoon zo’n apart ding waar je op let of dat er is of niet.

Okee, blijkbaar vind de ene persoon het belangrijker dan de ander :wink: Ik vind het verreweg mooier.

4x in de week een half uur met gewichtjes in de weer dan krijg je snel spieren

Dat zijn spieren ja… Je zou met gewichtjes kunnen gaan trainen? Dan train je alleen je armen en niet de rest van je lijf.

Ik heb dat ook :confused: maar ik heb het van mn moeder overgenomer ze is ook best gespiert maar iets voller dan mij bij haar zie je het niet en hij mij wel omsat i gewoondun ben

Volgens mij bedoel je dat je vooral wat vorm in je armen wilt? Als je de armen van Candice mooi vindt, dan zou ik me concentreren op krachttraining (laag vet% heb je zo te horen al). Begin met 2-4kg gewichtjes en doe daarmee side raises: