Slank zijn of gezond voelen?

Wat vinden jullie belangrijker? Dat je het figuur hebt dat je wilt maar je niet gezond voelt omdat je een ongezond eetpatroon hebt of dat je iets zwaarder bent dan je zou willen zijn maar je toch gezond voelt?

Dat laatste natuurlijk. Gezond zijn is zóveel waard.

Ik wilde eerst altijd slanker zijn, (Nu nog steeds) maar nu eet ik al een tijdje gezonder en ik sport meer en ik voel me nu een stuk beter en ik voel me gewoon veel gezonder en het slanker worden komt nog wel als ik zo door ga. :slightly_smiling_face: Dus ik ben ook voor het gezond voelen.

Ik was een tijd slanker en voelde me niet gezond omdat ik te dun was. Gezonder voelen is sowieso chiller maar soms verlang ik wel terug naar het moment dat ik gewoon NIETS aan buikvet vast kon pakken, zelfs geen huid.

Gezond voelen (:

Gezonder voelen. Gezond voelen staat (voor mij) gelijk aan je lekker in je vel voelen, en je kan nog wel zo slank zijn, als je je ongezond voelt zul je je ook niet lekker in je vel voelen.

Precies :slightly_smiling_face:

Gezond voelen. Ik ben zelf veel bezig met afvallen door m’n overgewicht, maar gewoon al ben ik 2/3 weken gezond bezig kan ik mij daar zo veel beter van voelen, ook al ben ik niks kwijt.

Volgens mij gaan deze dingen hand in hand en anders heb je wss niet een goed beeld van wat een gezond figuur inhoud? Hoe dan ook, het hangt van mij van de situatie af. Ik kan me wel gezond voelen, maar dat zegt nog niet dat je gezond bent. Als ik 15 kilo overgewicht heb, maar ik heb het idee dat ik gezond eet en leef dan gaat er toch iets niet helemaal goed. Daarnaast ga ik me niet een levenloos dieet aanhouden om in een maatje 34 te passen.

Gezond voelen is over het algemeen belangrijker, maar voor mijzelf is slank zijn belangrijker.

Allebei? Ik ben gezond en slank

Slank zijn… Denk ik…

Maar gezond voelen is eigenlijk wel beter…

Beide, maar ik denk dat het ook wel samen gaat. Als je gezond eet en genoeg beweegt, zal je denk ik wel redelijk slank zijn, misschien niet heel dun, maar ook absoluut niet dik. Omgekeerd hoeft dat natuurlijk niet te gelden, er zijn mensen met een hele snelle stofwisseling, maar de meeste mensen die slank zijn, zullen ook wel redelijk gezond eten (:

Ik wil altijd slank zijn, ik voel me gewoon te dik, terwijl anderen zeggen dat het niet zo is. Een paar maanden geleden ben ik echt mager geweest, op de verkeerde manier, en dat is nu nog steeds niet weg (alhoewel ik wel ben aangekomen), maar dan realiseer ik me pas hoe graag ik gezond wil zijn.

Ik ben altijd heel mager geweest, en nu ik wat ‘voller’ ben, ben ik eigenlijk minder gezond geworden, aangezien het met mijn genen echt heel lastig is veel aan te komen (bedenk je hoeveel ik daarvoor dus niet heb gesport en te veel heb gegeten :’)) . Dus nu wil ik juist weer magerder worden dóór gezond te eten en te sporten.

slank

Slank.