Hi girls,
Een paar jaar geleden bestond zo’n topic al, maar is uiteindelijk gesloten. Ik heb besloten om hier nieuwe leven in te blazen, maar als de moderators dat niet accepteren mogen ze dit sluiten.
Over een tijdje is het weer kerst en op de meeste scholen is een kerstgala. Ik heb vorige week in New York mijn kerstbaljurkje gekocht, maar ik moet echt mijn buik inhouden, anders staat dat zo lelijk. Ik heb namelijk een best wel dikke buik + dikke bovenbenen en een beetje een onderkin. Hier schaam ik me voor en ik wil er graag vanaf en het kerstgala lijkt me een mooie streefdatum.
Het is niet de bedoeling dat iedereen hier zijn lengte en gewicht noteert en vraagt of ze te zwaar zijn. Dit topic is er juist voor meiden die gewoon weten dat ze (een beetje) dik zijn en dat ze graag GEZOND willen afvallen en ook de kerst als streefdatum willen gebruiken. De nadruk ligt op gezond afvallen.
Het is fijn als iedereen elkaar gaat helpen, want ik weet niet zo goed hoe ik moet afvallen op een gezonde manier en dat het geen jojo-effect wordt. Graag tips dus om gezond af te vallen en laten we elkaar helpen in de strijd tegen de kilo’s!
xmusicalsterretje