Slank voor de Kerst!

Hi girls,

Een paar jaar geleden bestond zo’n topic al, maar is uiteindelijk gesloten. Ik heb besloten om hier nieuwe leven in te blazen, maar als de moderators dat niet accepteren mogen ze dit sluiten.

Over een tijdje is het weer kerst en op de meeste scholen is een kerstgala. Ik heb vorige week in New York mijn kerstbaljurkje gekocht, maar ik moet echt mijn buik inhouden, anders staat dat zo lelijk. Ik heb namelijk een best wel dikke buik + dikke bovenbenen en een beetje een onderkin. Hier schaam ik me voor en ik wil er graag vanaf en het kerstgala lijkt me een mooie streefdatum.

Het is niet de bedoeling dat iedereen hier zijn lengte en gewicht noteert en vraagt of ze te zwaar zijn. Dit topic is er juist voor meiden die gewoon weten dat ze (een beetje) dik zijn en dat ze graag GEZOND willen afvallen en ook de kerst als streefdatum willen gebruiken. De nadruk ligt op gezond afvallen.

Het is fijn als iedereen elkaar gaat helpen, want ik weet niet zo goed hoe ik moet afvallen op een gezonde manier en dat het geen jojo-effect wordt. Graag tips dus om gezond af te vallen en laten we elkaar helpen in de strijd tegen de kilo’s!

xmusicalsterretje

Ik doe mee! Hoop alleen dat ik dit topic niet vergeet.
Kerst is over 2 maanden, per week +/- 1 kilo? Of of of is dat te hoog gegrepen.

Hm, zou wel mee willen doen, maar zit momenteel in een medische achtbaan en dit zou m’n gezondheid dan niet ten goede komen.

Over het gezonde afvallen, standaardverhaal: veel bewegen, niet te veel snacken, en als je snackt doe het dan low fat.

Ik doe mee!(maar niet echt voor Kerst maar gewoon, er mag wel wat vanaf voordat het nieuwe jaar begint:D) Ik ben echt te zwaar: Lengte=1.62 Gewicht= 61 kg :frowning_face:

en volgens mij moet dit topic toch bij Food&sport

@Nooooname, ik doe het ook niet perse voor kerst. Ook voor mijn verjaardag + weer vakantie en alles. Maar kerst is voor het begin wel een mooi streven!

ja inderdaad:)

Hmm okee ik wil t wel proberen.

dit is geen reclame, maar er staan een paar tips op:)
http://www.sportjefit.nl/afvallen.html

ik wil wel meedoen! : )

ik wil wel maar weet toch dat het me niet lukt haha :stuck_out_tongue:

maar succes iedereen! (:

Ik doe mee!!

Mijn doel is slank het nieuwe jaar in ^^

ik doe ook mee ik ben 1,72 lang en ik weeg 54 kilo het is niet heel erg te zwaar maar tog wil ik meedoen want ik wel een buikje :frowning_face:

xxx

er bestaat al zo’n topic, heb je de zoekfunctie wel gebruikt??

Hey ik doe ook mee :slightly_smiling_face:
ik zit bij een dieëtist (schrijf je dat zo??) ik ben ook best zwaar haha
Lengte 1,71 gewicht 78 :frowning_face:
maar ik doe vanaf vorige week 2x per week fitnissen ik ben benieuwed wat daaruit komt haha

ik doe mee!
ik ben 170 lang en weeg 52 kilo
niet te zwaar maar wil gwn beter in mijn vel komen te zitten

Meid je bent volgens je bmi zelfs te licht je hebt een goeie gewicht.

Door dit soort mensen gaan dit soort topics op anorexiatopics kijken.
Ja meis je bent hardstikke dik, je ziet er niet uit.
Ga in een zielig hoekje staan.
/sarcasm
pfff