slank blijven

sommige van jullie zeggen van ik eet dit & dat maar ik wordt er niet dikker van zelf zei ik dat ook altijd totdat ik hoorde van iemand dat diegene zei ja dat kan later wel allemaal komen.
Dus ik dacht shit hej ik wilde later niet dik zijn,
ik wil nog wel een bikini aan kunnen.

Ik begin nu met opletten wat ik eet
nu eet ik tussendoor fruit of crackers
ipv snoep-chips-koek
& ik drink water
& ik ga binnekort denk ik weer op streetdance

niet dat ik dik ben integendeel zelfs ik ben wel slank
maar ik wil gewoon graag slank blijven :slightly_smiling_face:

Ik had ergens gehoord dat je juist wel tussendoortjes moet eten, omdat dit de stofwisseling op gang brengt ^^ En ga ook niet overdrijven met water, 2 liter is genoeg (alhowel dat voor sommige mensen al behoorlijk wat is natuurlijk =) )

Ga ook niet te weinig eten (daarom zijn die tussendoortjes ook belangrijk, omdat niet veel mensen het lukt om bij elke hoofdmaaltijd meer dan 500 kcal te eten)

nietss…

Ik hoef eigenlijk niet zoveel te doen voor mn figuurtje!
We zijn thuis gewend om vrij gezond te eten, ook al ben ik wel dol op chocola, kokoskransen etc!:smiley:
Ik heb elke dag n fles met water mee naar school & daar probeer ik in elke pauze n paar slokken van te nemen!
Soms dan is mn fles nog niet eens voor n kwart leeg!:S
En ik drink elke ochtend 2 kopjes koffie, de rest van de dag hoef ik geen koffie!
Ik heb ergens n keer gelezen dat je van koffie afslankt ofzo!
En ik doe regelmatig spieroefeningen & ik moet n eindje lopen naar mn school toe, dus daarmee blijf ik ook wel in beweging!

ik train tien uur in de week. niet om af te vallen of in figuur te blijven, maar het zorgt er natuurlijk wel voor. elke dag naar/van school een uur fietsen. en natuurlijk zo gezond mogelijk eten en genoeg water drinken.

ik doe 's avonds wat oefeningen om strak te blijven, sport 2x per week (atletiek en paardrijden) en gewoon normaal eten, niet veel en niet weinig
ik ben zelf wel blij met mijn figuur:D

helemaal niets, gewoon letten op wt ik eet… thats all, ik ga niet lopen stressen op een paar kilootjes, k zie er gewoon goed uit, punt klaar…

Gewoon gezond eten en af en toe sporten :wink:.

Gezond eten & veel bewegen.
Is niet zo moeilijk ^^

je moet voor het avondeten een appel eten. (en ook voordat je naar een vreetfestijn gaat (verjaardag)) want een appel geeft je echt een vol gevoel en daardoor eet je minder + een appel is gezond!

heel goed kauwen op je eten, dan verteert het sneller!!

Dat van appel weet ik ja, of een flesje water. :ok_woman:

uhm sorry hoor, maar stel je vind het niet leuk als je wat molliger bent en wilt afvallen heeft dat niks met jezelf zijn te maken. ben je dom ofzo.
sorry hoor dit vind ik echt een domme opmerking

zelf ben ik slank en ook als ik eet kom ik nooit veel aan

groene thee drinken… daar gaat je metabolisme van omhoog

Sporten tot je erbij neervalt en gezond eten… thats all…

Gezond eten en sporten…

veel water drinken(ik drink per dag ong 6/7 grote glazen water plus soms nog flesje) en drink vaak groene thee.En normaal hockey ik ook nog 2keer per week,nu niet in de vakantie. en verder niks,ja niet super veel snoepen gewoon normaal.maar het ligt er toch ook aan wat je bouw is:)

dansen! heel veel dansen :grinning: en dan vooral buikdansen op lekkere muziek.

nou dat ga ik denk ik dan maar is proberen:’]