slank blijven

wat doe je er zoal voor?

heel veel sporten en gezond eten

Gezond eten, oefeningen doen, voldoende bewegen…

Ik ben dik, dus helaas…

Hahahah nee valt wel mee :stuck_out_tongue: water drinken, veel bewegen, gezond eten. DOINGG!!! Hallo chliché-bel :pensive:

Je hoeft niet heel veel sporten. Voldoende bewegen is al genoeg. En je moet natuurlijk opletten wat je eet. Veel sporten moet je als je wilt afvallen maar niet als je slank wilt blijven. :wink:

just be yourself please…

Ik sport veel en gezond eten… Ach, dat lukt me niet altijd :wink:

Niks :slightly_smiling_face:

Niets xP, gewoon leven, eten als je honger hebt (en dan natuurlijk geen taarten, chocoladerepen ofzo :stuck_out_tongue:), af en toe wat lekkers als extra (hierbij kun je wel denken aan chocola, taart, koek etc.) en bewegen doe ik toch wel ! ^^

2x per week sportschool, veel water drinken en goed letten op wat ik eet!

Hélemaal niks eigenlijk :stuck_out_tongue:

Eigenlijk niks, ik rijd wel 1 keer per week paard…
Maar ik eet wel heel vaak ongezond enzo… en ook wel veel, maar ik word er (nog) niet dik van dus… :stuck_out_tongue:

Gezond eten (Probeer zo weinig mogelijk tussendoortjes te eten tot helemáál géén snoep!) Ik eet tussen de middag 4 boterhammen. En als ik thuis trek heb een appel of kiwi.
Verder ga ik naar de sportschool, ik probeer zowiezo 2x in de week te gaan maar soms is het meer soms minder…

Helemaal niks. Ik eet veel te veel chocola en koekjes, maar ik wordt toch niet dik :stuck_out_tongue:

miss nog wat buikspier en beenspieroefeningen daar word je lichaam ook sterk van ! en veel water en veel fruit en groenten :grinning: ;;

Veeeel water idd!! Als je bij de computer zit zet je bijvoorbeeld een fles water bij je en neem je elke keer wat.
Krijg je ook minder esnel puistjes door.

Gezond eten voldoende bewegen en veel weater drinken! en minnie maal 2 stuks fruit!!!

Wat een clichés…dit weet toch iedereen wel een keer? Gezond eten, sporten, water drinken…echtwaar dat hoor je wel 8 keer op een dag -,-

Ik heb een hele goede methode om af te vallen/ op gewicht te blijven… het is wel best ingewikkeld misschien… Smorgens eet je dus gewoon een boterham ofzo… na een uur mag je fruit eten en 4 uur na je ontbijt mag je lunchen… Maar je mag geen brood met kaas/ brood met vlees/ vlees met kaas… Dus geen melkproducten met vlees of graanproducten… Dus je kan bijvoorbeeld wel brood met sla eten ofzo of vlees met sla/ pasta met groenten… Dan na 4 uur mag je weer iets eten maar dan is het ondertussen al tijdens de avond aan dus zou ik het licht houden… als je een stuk snoep ofzo eet moetje 6 uur wachten voor je weer iets eet dus dat vind ik de moeite niet eens… Oh ja , heel veel water drinken ( altijd NA je eten ) en het leifst lauw ( hoe vies het ook is )… het klinkt raar maar mijn oma is er op 1 maand 7 kilo van afgevalle…

En mijn nicht 14 op 3 maandenn, dus niet dneken dat het zo een oude-vrouwtjes-dieet is:P