Ik heb een pot slakkenslijmgel gekocht bij de Action. Het schijnt heel goed te werken, maar mijn vraag is eigenlijk : Hoe moet je het gebruiken? Gewoon op je gezicht smeren? Zo ja : moet je het er dan ook afwassen?
Ik ben benieuwd xxx
Ik heb een pot slakkenslijmgel gekocht bij de Action. Het schijnt heel goed te werken, maar mijn vraag is eigenlijk : Hoe moet je het gebruiken? Gewoon op je gezicht smeren? Zo ja : moet je het er dan ook afwassen?
Ik ben benieuwd xxx
ik smeer het gewoon op me gezicht, het trekt heel snel in, en dan gewoon opmaken zoals altijd.
ik smeer het 's ochtends en 's avonds
Er was laatst een stukje over slakkenslijmgel op Beautygloss: http://www.beautygloss.nl/2011/07/22/action-slakkenslijmgel/
ik gebruik het ook, maar niet van de action.
ik was me huid, en doe het voor het slapen gaan er op.
en als ik uit bed kom was ik weer me face, en dan smeer ik het weer op.
daarna kun je gewoon make-up er over doen! : D
dus je hoeft het er niet af te wassen?
o ja : en werkt het ?
nee je hoeft het er niet af te wassen, en ja het werkt!
tja, het werkt wel… een beetje.
maar zodra je ermee stopt krijg je weer last van alles en dan erger.
oja en hij ruikt naar scheergel xD
waar moet het tegen werken?
vind het maar een vies idee, zo’n slijm op je gezicht
Er is een officieel Action-topic,
denk dat je daar beter antwoord krijgt.
Je hebt de gel-achtige. Die is voor littekens e.d. Gewoon erop smeren, niet afspoelen.
Je hebt de witte crème-achtige. Die is voor rimpels e.d. Ik denk niet dat jij die nodig hebt, maar die smeer je dus ook gewoon erop, zonder af te spoelen.
Ik denk dat je de gel-achtige hebt. Je moet dat spul niet random op je hele gezicht smeren, maar alleen op littekens/acné. Het staat ook op de verpakking.
Behandel het gewoon hetzelfde als je met andere crème zou doen, dat was je er toch ook niet af?
Verder vind ik dit een beetje een nutteloos topic, paste dit niet in een algemeen topic?
Bij mij werkt het echt niet… Pure geld verspilling
Ik gebruik het zelf ook, het helpt wel een beetje.
Pivoine zegt dat je het alleen op littekens en puistjes moet smeren, maar ik smeer het ook op de huid er om heen. Zover ik weet doen mijn vriendinnen dat ook.
Ik smeer het gewoon op -bijvoorbeeld- mijn gezicht. Ik was het er ook niet af.
Mensen, het staat duidelijk op het potje dat er het extract van de slakkenslijm in zit. Dus het zit er niet puur in. Dus vies is het niet.
Ik heb de body/hand crème versie (zitten dezelfde ingrediënten in, heb ik even gecheckt), want ze hebben dat andere niet. En bij mij vervagen de littekens op het hoofd (heb ik al tijden last van) een beetje, zelfs mijn moeder en zusje zien het verschil.
Dus het hangt per persoon af…