Dr zijn al veel topics over slakkenslijm iknuw.
mr myn vraag is welk merk is het beste?
k heb er meerdere gezien.
en waar kan ik het halen ?
x
Heb het wel eens op tellsell gezien. Maar of je dat nou moet geloven…
Het schijnt trouwens wel te werken!
en laat het even horen als het helpt:)
de tuinen weet ik zeker, maar er zullen we meer van dat soort winkels zijn die het verkopen.
mijn vriendin is helemaal weg van die uit beverwijk (zwarte markt)
die zijn ook best goedkoop ofzo.
en serieus hij was op, en toen zei ze iets van ‘kut, mn slakkenslijm is op’ en ze had idd veel meer puisten dan toen ze het wel ophad. (conclusie: het werkt)
en daarvoor gaat ze anderhalf uur ofzo rijden naar beverwijk xD
en ik mocht mee =)
dus heb ik 3 paar allstars gekocht haha die zijn echt goedkoop daar
Bij de action heb ik het een tijd geleden zien staan, en bij de big bazar staat het nu nog! (Voor heel wat goedkoper dan bij de tuinen)
Ik vind die van de Tuinen het best (heb er meerdere geprobeert) maar hij is wel duur.
wat zijn de tuinen ?
dat is een winkel
Schijnt dat dat in het begin enkele weken werkt, maar hoe langer je het gebruikkt hoe slechter het wordt, je huid gaat vervellen enzo. (een vriendin had het gekocht)
Maar ik denk niet dat er iets helpt voor puisten, gewoon niet aanzitten best denk.
Maar ontopic: I don’t know.
Ik gebruik die van de action en ik moet zeggen dat hij wel helpt hoor .
juist, de eerste weken dat ik het gebruikte gingen mijn puisten wonder boven wonder weg,
maar ik gebruik het nu enkele maanden en nu heeft het alleen nog maar slechte bijwerkingen.
Ik heb die van de tuinen. Hij is wel duur, en ik weet nog niet of die goed werkt… hoor wel veel dat die goed werkt!
Hij is ¤27,- maar je krijgt het 2de potje er gratis bij. @in zwolle heb je wel een tuinen
eerst werkt het wel wat , maar daarna totaal niet meer
het enige dat bij mij supergoed werkt is → foundation
Dit komt doordat ik dan minder aan mijn gezicht zit als ik foundation op heb + ik reinig mijn huid daardoor meer !
je zou zeggen : al je je huid gwn reinigt dan houdt het ook op maar dat is niet waar !
egt waar dit helpt gwn supr goed !
Ik geloof er niet eens helemaal in. :] Je moet het vaak een aantal keer per dag erop smeren en daarvoor moet je nog je huid schoonmaken, en ik dat dat hetgeen is wat het vooral werkt. En zoals ook al gezegd word, in het begin je huid er nog niet aan gewend, maar dat komt vanzelf en dan reageert het er waarschijnlijk niet meer op. :’)
ik had vorig jaar een potje van de zwarte markt @ beverwijk ik had eigenlijk geen idee dat het ook anti puisten was maar voor mij was het wel echt heel fijn spul hoor, mn huid werd er echt zachter van enzo. ook op uitgedroogde plekken was het echt heel fijn, het ruikt ook eigenlijk best lekker hahahha maar dat kan ook door parfum kopen
anyways, sowieso het proberen waart!
Die van de action werkt goed vind ik!
Ik ben niet iemand die voor 30 euro een zalfje gaat uitproberen dus ik dacht ik neem die grote pot van 4 euro van de action mee, gebruik hem nu 2 dagen maar het verschil is toch wel al te zien. Ik hoop dat het over een tijdje nog meer resultaat laat zien
Ik heb die van de action, en mijn huid word er alleen maar super vet van… Ik heb het dan ook nog niet een paar dagen achter elkaar gebruikt, dus ik weet niet of het werkt…
ik wil hem eignelijk bij de action halen. Voor me striae, hopen dat het werkt!